Perjumpaan Tahunan Pembaca AinMaisarah: 2011 vs 2012

You may also like...

14 Responses

  1. Faridzuan says:

    Assalamualaikum kak Ain. Wah, bukan main meriah lagi perjumpaan tahunan dengan pembaca, saya sangat cemburu okey! Harap dapat diteruskan pada tahun-tahun akan datang, manalah tahu nanti saya belajar di Semenanjung, ada rezeki dapat jumpa Kak Ain lagi! 🙂

  2. Yui Bieyna says:

    Assalamualaikum Kak Ain. Wah seronoknya. Kalau ada kat Sabah lagi best. Susah lah nak pergi Semenanjung nak jugak jumpa akak. Huhuhu sobsobsob.

  3. Nur Syazwani says:

    Assalamualaikum..hemm bestnya aktiviti pesta buku tahunan pembaca AinMaisarah…malangnya saya balik kampung…tak apa..tahun depan. saya akan usahakan lagi…

  4. Wah. Pada pendapat saya, aktiviti tahun ini tidak kurang menariknya. Saya sendiri hadir dan menyaksikan keseronokan pada hari tersebut. Berharap agar dipanjangkan umur supaya boleh hadir perjumpaan akan datang!

  5. Wah. Pada pendapat saya, aktiviti tahun ini tidak kurang menariknya. Saya sendiri hadir dan menyaksikan keseronokan pada hari tersebut. Berharap agar dipanjangkan umur supaya boleh hadir perjumpaan akan datang!

  6. Amir Pinky says:

    Salam Kak Ain, Perjumpaan anjuran Kak Ain tahun 2012 memang bagus, cuma ruang untuk berkenalan terlalu sedikit huhu peserta hanya tertakluk dalam rumah sukan ,masing-masing ..tak dapat mahu usha ahli rumah lain(hehe abaikan ayat ini..semoga tahun hadapan kak Ain berjaya mendapat sponsor dan berjaya membuat KEM PINK(ala-ala perkhemahan motivasi sambil berseronok gitu) hendaknya.. 🙂

  7. HAJAR says:

    Wah..BESTNYE!!
    Banyak aktiviti yg menarik..:)

  8. boni kacak says:

    spa pun ada?? wah..bestnya..hehehehe

  9. Nor Husna says:

    Kak ain hbatnya buat pjumpaan. Kami sentiasa sokong kak Ain. Smoga trus bjaya dlm industri ini dn bjaya dnia akhirat! Amin..

  10. MyRaLolY says:

    seronok dan bergembira habis para peserta. hope kak ain dpt buat begitu lagi pada tahun hadapan dan myra harap kak ain sukses dalam bidang ini….^_^

  11. Eira 01 says:

    kak ain..boleh saya tau bila perjumpaan tahun ini diadakan?saya sudah tidak boleh buka fb.. 🙁

  12. Eira 01 says:

    kak ain..boleh saya tau bila perjumpaan tahun ini diadakan?saya sudah tidak boleh buka fb.. 🙁

  13. Hashimah binti Mohammad Idris says:

    Hai kak ain saye Dhia umur sye 9 thn sye suke sangat bace buku kak ain tapi setakat buku Projek dekor dekor,fesyen ngan miss spa lawan gadis kampung buat ape?kak ain bape tahun skarg.balas mesej kite ni cepat2 tau kak ain.kite nk cakap lg sikit muke kak ain comel dan cantik macam elsa!!!😊😊😊

Leave a Reply to boni kacak Cancel reply