Perutusan Aidilfitri AinMaisarah

You may also like...

6 Responses

  1. M E Z says:

    Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin Kak Ain. Mez mohon maaf sekiranya mez ada buat silap dekat Kak Ain. :).
    Mez sure beli buku secara online dekat Kak Ain. Haha. susah sikit kalau beli dekat Kedai biasa. ;P

  2. Selamat Hari Rya kak Ain! semoga happy bersame keluarga terchenta! berhati-hati di jln raye k! love you!

    -Syaima’ Noor-

  3. Nurul Aisyah says:

    kakak ain saya x puas hati pasal penghantarang 300 orang yg menirima kad dari kakak ain
    akak tahun depan bagi la banyak sikit 600 ke 700 ke 800 ke 900ke 1000 kalau macam tu mesti x de la peminat akak semuanya hati akan terguris

    SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR
    DAN BATIN

    I LOVE YOU ,
    SARANGHE ,LOVE FOREVER,
    YOU BOOK SO BEST

  4. izzati says:

    Selamat hari raya, kak ain! kak ain tolong simpankan buku tu untuk saya bley tak?? hehehe..

    =D

  5. CiMinniy says:

    Selamat hari raya Kak Ain..Terima kasih sangat-sangat sebab kak ain bagi kad raya kat Amni..Amni dah pun terima kad tersebut..terima kasih!!

  6. HSBQ says:

    Assalamualaikum Kak Ain, hari ini sy baca 1 entri Kak Ain yg dah siap gambar kad raya Kak Ain. Sy juga sedang melihat, adakah aku bakal mendapat duit raya daripada Novelis yg ku sukai lg ku sayangi? tekan satu klik! melihat kertas kedua, sy sdah terbeliak biji mata. OMG!!! Jeritan saya menggangu ayah sy tido. Sy lompat tak bertempat! Saya lompat kerana:

    ~Dapat duit raya Kak Ain
    ~Nama ‘Afiqahhanis’ tersenarai di situ

    Betapa riang ria hati saya sampai mcm nk meletup! Saya syukur skali apabila menerima kad raya Kak Ain. Sy janji akan simpan selagi sy buka dan baca di blog Ain Maisarah!

Leave a Reply to HSBQ Cancel reply