Laporan Rumusan Pesta Buku 2010: Bhg 2

You may also like...

15 Responses

  1. Wah bestnye kalau saya dapat pergi:( .. haha.. Kak Ain ada lagi tak teddy bear yang besar tuh.. bestnye kalau dapat peluk.. hehehe:P

  2. AinMaisarah says:

    Eh? Nurina Hayani tak tidur lagi?

    Nak temankan Kak Ain menulis pagi-pagi begini ya? =D

  3. Puteri says:

    saya rs rugi pulak x amik gmbr sm2 ngan kak ain ari tu… bkn ape.. segan.. hehehhe

  4. MeZ says:

    Woa. Tahniah atas kejayaan menjual buku yang paling laris. Semuanya berjalan dengan lancar kecuali yg teddy bear tu mata dia kena cungkil. kesian dia.

  5. kak ain2 ! haha… Hasanah kenal lah pakcik yg kat kamdar pki bju biru tue 😀 tyme nk beli langsir dye yg tolong ukur n potongkan..muahhaha..
    hasanah doakan yang terbaik untuk kak ain ! love your books kak ain !

  6. yaya says:

    bestlah…
    tak pe, tahun depan Insya Allah ade lagi kan?

    demam dah baik kak ain

  7. sanggup kak ain berkorban untuk merealisasikan impian kak ain untuk bukak gerai yg cantik..ish3 sepatutnya kna bgi award kdai yg paling cntik..haha sya kagum dgan kak ainn 🙂 thun dpan harap kak ain berjaya lgi buat kdai mcm niii haha x sabarnyaa >.<

  8. Nasuha says:

    wah..bestnye kalau saye berpeluang ke sana..abg saye punye le kate..booth kak ain sush nk cri..tpi alhamulillah dpt beli buku kak ain..walaupun tk dpt jumpe kak an..tpi saye rse sngt gembira!! hihi

  9. izzati says:

    mesti best kan kalau sy dapat pergi.. isk..isk.. kak ain ade tak untuk pesta buku kelantan. saya dah cuba cari buku aku mahu super bibik tp masih blom jumpa.. =D

  10. cerytara says:

    wah..bestnye..dapat adiah..

  11. unlisted_one says:

    Kalau masih tak dapat buku dari tahun lepas, siapa saya patut hubungi?

    Thanks.

  12. Assalamualaikum, Kak Ain. Seronok saya baca entri Kak Ain kali ni. Panjang berjela-jela. =D

    Rajinnya Kak Ain tulis entri panjang-panjang. Tak sakit ke jari-jemari Kak Ain? =D

    Seronok dapat jumpa Kak Ain masa pesta buku bulan lepas. Saya dah habis baca semua buku-buku Kak Ain yang saya beli dekat pesta buku. Best sangat!!! Harap dapat jumpa Kak Ain lagi masa pesta buku tahun depan!

    -Nurul Farhanah-

  13. eFaz_cOOl says:

    Kak ain..cmner nk dptkn buku profil the wannababes?

  14. Aradolly says:

    cantik sungguh rumah pink itu 🙂

  15. Mehgalaa says:

    kak,semua buku-buku yg kak tulis best sngt terutamanya buku impiana 2..saya tak sbr2 membeli buku impiana 3.. 🙂

Leave a Reply to unlisted_one Cancel reply