Memperkenal Izanor Sharif – Penulis Bersama AinMaisarah

You may also like...

18 Responses

  1. agak2 dina ade peluang x??heee..

  2. Farahani (: says:

    sya pun nak cuba menulis cerpen =D
    hehe =)

  3. Purple Riha says:

    hahaha.. tak pasal-pasal dipromote Kak Ain.

    Thank you Kak Ain! You’re the best!

  4. edy tulis... says:

    teringinnya nak jadi penulis bersama kak ain.

  5. Farah says:

    kak ain, farah tggu buku impiana3 ni.
    bila nak keluar? tak sabar ni 😛

  6. -fatin- says:

    Salam Kak Ain,

    Terima kasih Kak Ain.
    Tak sangka pulak Kak Ain tolong promote. TQ!

  7. salam kak ain , saye cube sedang cuba untuk merangka novel/cerpen 😀 harap kak ain dpt bantu saya 🙂

    saye pun harap dapt jadi penulis bersama

    chaiyok kak ain

  8. [Qt~Me0w] says:

    Salam Kak Ain..
    saya harap cerpen atau novel saya terpilih..
    saya pun sedang merancang nak hantar karya saya ke PTS..
    tapi tak siap lagi..

    Wahh Riha..
    Famous Riha..

  9. abby :) says:

    abby akn brusaha mnerima kak izanor…

    losernye..

    huhu..

  10. abby :) says:

    This comment has been removed by a blog administrator.

  11. ~MiZz ADiEE~ says:

    novel dibah xlaku pon kat penulisan kreatif tuh…

    hmm…

    dibah try lgi lah nnt…

  12. Fatimah says:

    saya pon suka menulis… biasanya penulisan dapat a… cita2 saya pon nk jadi novelis atau wartawan..

  13. marjan says:

    woooho!~ congratz to fatin hanani..
    misz ade jmpe bku glagat si kemba..
    mle2 nk amek pastu bku tuh ade org laen plak amek..huhu

  14. eyrah says:

    kak ain uptade la blog…

  15. Riha J says:

    kak ain,
    update laa blog cepat 😀

  16. naive says:

    k. ain, bru perasan, lgu tema nih mcm lagu kilometrico

    pa pe pon, all da best!

  17. Kiromie says:

    kak ain…

    suha akn cuba juga untuk menulis cerpen..walaupun baru sahaja mula merancang..hahahah takpe takpe..i’ll try my best kak ain!

Leave a Reply to eyrah Cancel reply