AinMaisarah & Kucing

You may also like...

23 Responses

  1. asthma kakAin menyebabkan akak tak dpat bela kucing Norwegian Forest.
    KakAin memang senasib dengan kakak saya.disebabkan dia ada asthma bulu,kitorang sekeluarga tak dapat bela kucing atau burung.dekat rumah hanya ada ikan dan kurakura sahaja.

  2. salam wat kak ain….
    perh,,kucing nye sume cute2..
    i love it..
    but kak ain ade asma kan…
    so,xleh lar kak ain nak pelihara kucing..
    xperlah kak ain..
    Nanti kat Syurga kak ain bela lar puas2…
    huhux

  3. MeZ says:

    Best juga kucing tunggu kita. Comella kucing tu… MeZ suka kucing Parsi.. Comel..

  4. tak sangka kak ain suka kucing jugak eh..
    hehe..
    tapi sayang la..
    kak ain tak boleh bela kucing sebab asthma..
    its ok..
    teruskan misi memberi makan kucing2 terbiar ek..
    mulia sangat perbuatan tu..
    tambah2 lagi kak ain dan cik abang sama2 buat..
    sweet sangat!

  5. Salam kak ain,

    huhu..dayah pon ade penyakit asma. Sedey2 dayah cume bela rabbir aje. KAcing tak. Tu pon tak mama and papa dayah tak kas pegang lame2 kene terus basuh tangan.
    Comelnyeeee kucing tuuuuu =D

    wasalam,
    ~dayah~:P

  6. alyiafarzana says:

    Kesiannya kak Ain!!!Huhuhuhuhu…..

  7. DJ Farahani says:

    salam kak ain,

    hurm.farah tahu kak ain ada asma.
    farah sendiri pun kasihan.
    tak kesampaianlah hajat kak ain nak bela kucing =(

    kak ain ambillah gambar kucing tu dengan kak ain.buat kenangan.hihi ;p

    http://jomhebohblog.blogpot.com

    kak ain datang yea?:)

  8. Wah! Comelnya kucing. Pagi tadi pun waktu di perhimpunan tiba-tiba muncul seekor kucing. Hehehe… kembang betul kucing tu..

  9. Qt~Me0w says:

    me0w p0n suka sangat dekat kucing,.
    sebab tu la nickname letak Me0w…
    baik nya hati kak Ain,.
    bagi kucing makan,..
    pandai betul kucing tuu,.
    tunggu kat depan lif,..
    huhu…

  10. anahasanah says:

    kak ain ni memang baik hati la…tapi saya turut bersedih kerana kak ain ada ashthma

  11. Baiknya kak Ain 😉

    kucing tu memang comel 🙂
    kak ain dapat asma!
    sabar ya kak ain..

  12. “betul kate kak nurul tu..ade kucing ..warna kelabu kat perhimpunan..sy pun nampak..”

  13. nurul atiqah says:

    Assalamualaikum kak Ain,
    baiknya kak Ain ni!suka tolong kucing mcm Abu Hurairah..semoga budi baik Kak Ain dibalas.btw,cantik rumah kak Ain!

  14. Shasha~Acha says:

    kak ain siap ada stok makanan friskies lagi….
    gila-gilalah kak ain
    hehehe….

  15. TiGεr PinQy says:

    hmmm.. comel gak kucing forest tu.. ekor die mcm kucing kite la. kite ade kucing. tpi kucing parsi… kesian kat kak ain.. nak sgt bela kucing.. tpi x dpt.. sabo je laa.. p/s: gambar kucing tu mmg kucing kite k..

  16. Hehe
    Tahu2 ajer kucing itu
    Nak makan free lg kot

  17. Nurul Adira says:

    Saya suka kucing. Dulu sya ade kucing parsi. Tpi dh mati accident.=(.Skarang saya dh x bole bela kucing dh.
    1) Becoz kejadian tu
    2) Asthma

  18. ~t-ra~.. says:

    cmel la gk kucing ue..
    ksian k.ain x dpt bela kucing norwegian forest ue kn..
    kt rmah sye ade 5 ekor..
    cecomel..
    tp sye rse mmg btol la kte cik abg ue..

  19. ina says:

    kak ain jangan la sedih sebab tak boleh bela kucing.

  20. Assalamualaikum Kak Ain!

    “Aku Mahu Kucing Norwegian Forest”

    He he he.. tajuk itu amat menarik! Mungkin Kak Ain boleh menulis novel tentang mahluk tuhan yang paling comel itu!

    Salam,
    Aim

  21. wn'a says:

    salam…
    kak ain peg la wt program kucing angkat (cm program ank angkat)kt spca tue…dorg ade kucing lawa2…bleh bela…n care psl dorg (kucing) tp x yah bwk blk umah…kot…x sure..tp rase cm ade penh dgr program cmtue…

  22. Salam kak Ain,
    hehe,banggenye rase bile Kak Ain komen psal gambar The Wannababes yang dah dirukar muka tuh.
    Kan kak Ain sibuk menulis buku2 kak Ain,sempat jugak Kak Ain jenguk blog tuh.

    pasal entry kak AIn ni,jgnla risau tak bleh bela kucing.tengok kat kedai kucing,,usap2 dah..puas jugak kan.

  23. ADIK NABIHAH says:

    SALAM………
    SAYA TAHU KAK AIN ADA ASMA PADA KUCING,TPI XPELAH,SAYA PUN SAMA SAYA PUN ADA ASMA PADA KUCING….

Leave a Reply to alyiafarzana Cancel reply