AinMaisarah Setia Memakai Lencana Sekolah Sri Bangsar

19 Responses

  1. nurulbalqis says:

    Eceeyhhh.. Nanti Balqis nak ambil gambar laa.. Hehehe.. Letak kat Sri Bangsar..

    Lencana tu Balqis bawak jalan jee..
    Kat sekolah tak pakai..
    Kawan Balqis yang pakai 😉
    Diaa cakap comel!

  2. MeZ says:

    Nanti MeZ nan kasi gambar juga…
    MeZ pakai kat tudung kalu pi jalan-jln..
    Kalau kat sekolah pakai kat beg je…
    Takut kena rampas& dimerit…
    MeZ sayang sangat dengan lencaa tu..

  3. EyRaH says:

    wah bestnya…sy p0n nk business card kak ainmaisarah!!!!

  4. AinMaisarah says:

    Salam Balqis,
    Cepat-cepat! Kak Ain tunggu gambar Balqis berposing dengan lencana Sri Bangsar. Boleh posing macam Balqis posing dengan Lip Ice =D

    Dear MeZ,
    Baguslah ambil langkah berjaga-jaga macam tu. Kak Ain pun menjaga lencana yang tersemat di tudung Kak Ain. Bahaya kalau hilang. Kak Ain kena tempah yang baru sebab 300 lencana Sri Bangsar dah habis dibeli orang!

    Dear Eyrah,
    Kalau nak business card AinMaisarah, kenalah datang berjumpa Kak Ain =D InsyaAllah Kak Ain berikan pada Eyrah nanti.

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  5. Salam Kak ain,

    Hehehhe…. Nanti pun kalu dayh dah dpat lencane Sri Bangsar tu.
    Dayah akan posing habis!! =)

    WAsalam,
    ~dayah~:P

  6. zainina says:

    wah bestnyer..dpt bergmbr ngn kak ain,dpt lencana n bussnies card lagi..jelesnyer..cam ner nk hntr srt kt kak ain??ap ek almtnyer??klw nk beli lncana jer bley ker??kak ain tolong tnjk kn cm ner cra2 nk bli lncana jer dan hrga sayu lncana brapa??..plieze!!!kwn2 syer dan syer..mmg teringin!!sgt2 nk lncana tu..

  7. DJ Farahani says:

    Salam Kak Ain,

    Farah pun nak pakai.Samalah dengan Farah.Sentiasa pakai.:D

    Warna button badge tu cantiklah Kak Ain.Hehe.Sentiasa puji button badge tu.Pernah bawa pergi jalan-jalan.Nanti nak cakap dengan ayah Farah nanti.:)

    Kak Ain pandai reka logo sekolah!!Sungguh cantik!!:D

  8. eyfahzana says:

    This comment has been removed by the author.

  9. hehehe
    saye penah pakai kat skola
    kengkawan suma tnya tuh skola sape?
    😉 tp tak pkai sllu, tkut GB nmpak+mara

  10. Hana_Fadz says:

    kak ain!!!!! saya nak kad kak ain comey larrhhh…nnti kak ain anta la kat umah saya…saya nak tau…klu leyhh…. saya tunggu.! banyak buku saya yg kak ain tak anta lgi… emmhhh(tarik muka)

  11. Hana_Fadz says:

    allllaaaaaaa…susah la cam tu…kak ain bg lew kad…one pleaseee..

  12. Shasha~Acha says:

    kak ain,saya dah terima buku t 2 hari lepas…gembira ta terhingga betul

    kak ain….terima kasih banyak2 sebab kasi……..{dot…dot…dot}
    rahsia lah,kak ain pun tahu kan kak ain kasi saya apa….bangganya=D

    kak ain,saya memang suka buku ke=10 kak ain tu…dah nak habis baca,{saya saje baca lambat2 biar feel}

  13. Alamak!Kak Ain..
    terKembang la pula dah masuk blog Kak Ain nie pula.Ha3..! :p
    Nak poselah cepat2!
    Kak Ain tunggu tau!
    Lencana special tuuu..Kak Ain bagi :]

  14. nabilah says:

    kak balqis,saya dh log in,nk msuk bsb,tpi x dpat…:(

  15. Ain Nadhirah says:

    Hi kak Ain,saya sngt sukakan awk kerana awk pndai.Saya harap Kak Ain tris berjaya dlm bidang seni ini.

  16. Ain Nadhirah says:

    Hi kak Ain,saya sngt sukakan awk kerana awk pndai.Saya harap Kak Ain terus berjaya dlm bidang seni ini.

  17. Ain Nadhirah says:

    Hi kak Ain,saya sngt sukakan awk kerana awk pndai.Saya harap Kak Ain terus berjaya dlm bidang seni ini.

  18. siti fatimah says:

    kak ain belilah brooch kat akak saya…
    saya jamin tahan lama…
    kawan dia punya adik belajar kat korea akak saya beli dari dialah.
    brooch dia mmg tahan.kalau kak ain nak beli brooch, belilah brooch buatan korea. jgn beli buatan china, nnti cpt rosak…

  19. beela says:

    kak ain kenpa laman web sekolah sri bangsar tak dapat bukak???

Leave a Reply to nabilah Cancel reply