Tarikh dan masa AinMaisarah di Pesta Buku PWTC.

You may also like...

14 Responses

  1. wawawa… mcm xdapa pergi je tahun ni..
    tapi xpe la.. sy doakan program kak ain berjalan dengan lancar yer..
    teruskan berusaha kak ain!!

  2. EyRaH says:

    ala kak knp kak ain x ade mase 25 ari bln….sy pi mase 2 la….huhuhu…sedih b0tol….

  3. kak Ain, kak ain ade sejam je kat pesta buku.
    x dpt saya nak jumpa kak ain lama2.bkn selalu dpt jumpa kak ain.heeh mest
    kak ain cbuk,c-an kak Ain. 🙂

    farhaniza

  4. Kak Lita says:

    Salam, Ain..Kak Lita sgt teruja nak join majlis tu..InsyaAllah jumpa di sana..harap2 dpt jumpa Ain..harap juga akak bkn peminat Ain yg paling senior masa kt sana nanti hehe

  5. smek0m k.ain….sedihnyer sy…sy x dpt gi kat pesta buku 2 nnt lah….sy nk sngt tengok muka k.ain secara dekat….tapi takpelah….dpt tengok buku k.ain p0n dah legakan hati saya….

  6. yes!!kesampaian hajat ku!!

  7. Hana_Fadz says:

    kak ain sya nk beli sume tu la….pakej 20 ringgit…tp sya x tau la kak ain leh dtg ke x…mak ngn ayah sibukrr…ermmm cam ni lah kak ain bleh beli online x…sya nk tanya skali pasal buku tak bisa memilihmu….dpt g ke profile 6ixth sense… ermmm..kak ain ni email dan nma saya:-
    Nama~Hasanah Najiihah binti Mokhsin
    Email~ [email protected]

    tp kak ain sye janji sya akan datang org first skali yg akan dtg di majlis pelancaran tu ye!
    kak ain pelancaran tu kt ner…booth or ats pentas…klu booth kt mne ye???…kak ain sye nk g …nk jmpa kak ain..sedaya upaya akan ku datang demi ainmaisarah..yes..yes..yes!!!!

  8. Ayuni says:

    How about Sunday.19 april.
    Kak Ain takde disana?

  9. hai kak ain,
    saye nak tanye,
    19 april,kak ain ada di mana ye???

  10. Ira says:

    This comment has been removed by the author.

  11. Ira says:

    Salam Kak Ain,

    Kak Ain x de ke pd 19 Apr.?
    Sbb ari Sabtu tu saye tusyen, x dpt nak pegii…
    Klu x de pon..x pela..x de rezeki..
    Ira harap prog Kak Ain berjalan dgn lancar

  12. AinMaisarah says:

    Dear PrincessFrogy,
    Tahun lepas kita dah jumpa. Siap dapat hadiah perfume BodyShop lagi kan? ;D Terima kasih atas doa untuk Kak Ain ya!

    Dear Eyrah,
    Kenapa tak datang waktu 26hb April? Kak Ain ada sesi autograf pada hari Ahad. 2-3 petang. Tak apa. Beri sahaja SMS pada hari Sabtu. Beritahu pukul berapa nak datang ke PWTC. Kak Ain tak boleh janji akan datang. Tapi kalau Kak Ain free, InsyaAllah Kak Ain jenguk juga PWTC pada hari Sabtu (bukan sesi formal penulis.. hadir sebagai pengunjung biasa juga)

    Dear Farhaniza,
    Memang pelancaran selama satu jam sahaja. Tetapi Kak Ain akan kekal berada di gerai PTS. InsyaAllah hingga pukul 3-4 petang. Farhaniza datang ya!

    Salam Kak Lita,
    Aduh! Terharunya Kak Lita sudi baca buku Ain! =D InsyaAllah kita jumpa di PWTC pada 18 April ini ya! Terima kasih banyak-banyak pada Kak Lita kerana sudi meluangkan masa menghadiri majlis Ain ini. TQ SO MUCH! =D

    Dear Intan,
    Alaaa.. kenapa tak dapat pergi ni? Intan duduk jauh ya? Tak mengapalah. Pesta buku tahun ini tak dapat berjumpa, Pesta Buku tahun depan harapnya kita dapat bersua muka ya!

    Dear Nurul Huda,
    Sampai hajat? Hajat jumpa Kak Ain ya? =D Heheh. Bila Huda datang ke PWTC ni? Hari Sabtu 18 April atau hari Ahad 26 April? Nanti jangan lupa perkenalkan diri pada Kak Ain ya!

    Dear Hana_Fadz,
    Kalau Hana datang pada 2 tarikh yang Kak Ain beritahu tadi, Kak Ain akan bawakan buku profail 6ixth Sense untuk Hana. Kita jumpa di PWTC ya! Jangan lupa perkenalkan diri pada Kak Ain! Kak Ain memang pelupa orangnya… walaupun kita pernah jumpa di I-Fest!

    Dear Ayuni,
    Hari Ahad 19 April, Kak Ain rasa Kak Ain sudah pengsan. Maklumlah, sibuk sangat mengurus majlis pada 18 April ini. Jadi Kak Ain akan datang ke PWTC pada tarikh yang Cik Abang sudah tetapkan ya!

    Dear Hanis Najiha,
    19 April Kak Ain pengsan atas katil! =D Nak jumpa Kak Ain, datang ke PWTC pada 18 April dan 26 April ya!

    Dear Ira,
    Terima kasih atas doa tersebut. Kak Ain datang PWTC pada 18 April dan 26 April. Sekiranya tak dapat datang 18 April kerana ada tuisyen, Ira datanglah pada 26 April ya!

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  13. Salam Kak Ain,
    memang nasib saya baik.Hari ni ibu,dengan adik saya pegi pesta buku tu.Esok saya,kakak saya dengan kawan sekolah saya pula pergi.Memang takdir kita untuk jumpa.Saya harap sangat dapat borong sume buku yang ada.Buku2 tu ada discount x????? Hehehe…

  14. sya says:

    kak ain saya nak dtg ari ni tapi saya lihat kak ain tak dtg ari ni saya tak de mood nak gi PWTC sebab hajat saya nak jumpa kak ain pada ari AHAD 19 April jadi saya gi sana untuk lihat buku kak ain yg terkini lah tapi saya hanya beli bila ada promosi buku kak ain sajalah tapi takpelah ha kak ain saya nak beli buku terus daripada kak ain harap nama saya ada dlm senarai

Leave a Reply to princessfrogy Cancel reply