AinMaisarah di Pulau Pinang: Kisah Durian

You may also like...

10 Responses

  1. shasha says:

    waah~
    best btul ye kak ain!
    kt kl nie, susah benar nk dpt rambutan yg btul2 lekang 🙁

  2. ALyA WoNdErS says:

    This comment has been removed by the author.

  3. ALyA WoNdErS says:

    This comment has been removed by the author.

  4. ALyA WoNdErS says:

    Hehe..
    tu lah ..
    nasib baik tak demam panas..
    tidak tak boleh lah alya baca
    entri ni! huhu …
    Sihat cepat sikit tau kak ain ..

  5. Anonymous says:

    Salam Kak Ain,

    Irah pun suka durian.Rambutan, irah suka yg manis.Durian pun sama.(biasalah budak memang suka yg manis-manis jer).Dalam hidup saya memang kena benda manis,ko tidak tak layan.Semoga Kak aAin cepat sembuh.

    Yang suka memendekkan nama,
    Irah aka Zafirah.

  6. abby says:

    nyum2….sedapnyer durian….abby pon ‘hantu’durian…hehe

  7. najwaamira says:

    Salam,

    Saya pun ada demam sikit sbb mkn durian banyak sgt.Termakan overdose.Hehe…

    Sedap hingga menjilat jari-jemari bila mkn durian.!Hahah..

  8. Sara Imanina says:

    Sara agak kurang gemar sikit makan durian..Takut mulut berbau. heheh

    Tetapi kalau rambutan, memang !! Makan tak ingat dunia !! heheh

  9. Em..beshnyer Kak Ain dapat makan durian..Klu ada lagi..Saya nak ckit bleh x?? X derlah..acah jer..:)..Semoga Kak Ain cepat sembuh ya?? Bye!

    Siti Nur Farah

  10. farah_hanum says:

    salam kak ain…
    wah!!dua-dua buah tu favourite saya laa kat rumah ade dua ikat rambutan banyak betul orang bagi.Rezki tu…ermmm saya pun mula2 demam pastu selsema pas2 batuk teruk…sekarang ni…demam dah baik…cuma sakit tekak batuk2 dan selsema….haiyoo macammmana nak sembuh ni…tapi pokok rambutan dan durian tu…lebat betul!!rambang mata dibuatnya…tapi walauapapun kak ain mesti sembuh tau nanti nak buat kerja susah…kitaorang peminat kakain lagi susah hehehe jangan kecil ati pulak ye acah je…:-)

    wassallammm…
    farah hanum.

Leave a Reply to shasha Cancel reply