AinMaisarah di Pulau Pinang

You may also like...

15 Responses

  1. yeyeah!!!!Tasha jd org p’tama yg komen!!!wakaka!!!salu org yg last….

    Salam kak ain,

    Jln2 mkn angin ke kak ain???
    bez la…
    tasha kalo nak melancong tunggu cuti skula jerwk…
    sobx….

    eheh…
    apa2pun,hopefully kak ain happy…

    Salam syg,
    natasha4ever.blogspot.com

    lawat la…

  2. AinMaisarah says:

    Salam Tasha,

    Oleh sebab jadi orang pertama, Kak Ain nak jawap komen tasha sebelum Kak Ain pergi sarapan pagi.

    KOmputer Kak Ain sekarang ni sedang mengadap cermin besar di tingkat 28 sebuah hotel yang berdepan dengan laut.

    Cantik sungguh pemandangan dari atas ini. Kabus pagi dan bot-bot di persisiran pantai menggamit Kak Ain untuk tidur lagi hehehe.. ngantuk laa..

    Sekarang jam 7am, Kak Ain nak gosok baju untuk majlis 10am nanti.

    Ok Tasha, selamat berhujung minggu.

    wasalam
    AinMaisarah

  3. hanis aqilah says:

    Salam Kak Ain ,

    Kak Ain ke P.Pinang pula yer ?
    Jaangan lupa sertakan gambar nanti yer ?
    🙂

  4. Syifa cute says:

    assalamualaikum kak ain….
    kak ain mahu tahu…sekarang abang saya yang berada disana…MRSM balik pulau..tak sangka sama..hehe

  5. Shasha says:

    kak ain tinggal kt hotel mne?
    mcm best je bunyi nye….
    hehehe…

  6. hi kak ain…

    ima pun akan pergi pulau pinang nanti…nak lawat kawan ayah ima..
    tapi mase cuti bulan ogos ni la..hu..hu..sedihnya tak dapat jumpe kak ain…

  7. aini says:

    salam k.ain

    wah..melancong sakan yer..
    bez la jd k.ain
    asik bejalan jew..
    i-allah bln 8 nnti kite plak yg bejaln..
    doakan kite jdk pegi yer..

  8. farah_hanum says:

    salam kak ain….
    wah…kak ain cuti kat Pulau Pinang yer…erm…mesti ramai peminat kak ain tertunggu kak ain…ok kak ain nanti sertakan gambar kat pulau pinang yer…:)..

    wassallamm…
    farah hanum.

  9. imah says:

    Salam kak Ain..
    Buat pengetahuan Kak Ain, Ayah dan Mak saya baru balik dari Pulau Pinang..
    Tak de terserempak ke??
    Hehehehe…

    Semoga ceria sentiasa di sana…

    Imah

  10. ALyA WoNdErS says:

    ..Alya tinggal dekat sungai petani, jadi selalu lah pi ke Pulau Pinang. Nak tanya kak Ain, Kak Ain menginap di hotel mana? Mesti ada banyak Mat&Minah Saleh dekat sana..Ngehee.. Alang-alang kak ain dah ada kat pulau pinang, kenapa tak datang sungai petani pula? 1 jam setengah ajer.. hehe…

  11. Salam kak ain,

    Wah! kak ain pergi pulau pinang pulak…sekarang kak ain kite ni asyik berjalan sakan je! hehhehe:)

    take care kak ain!!!

    P/s:Kak ain dayah nak tanye betul ke tu bungkusan dari dayah????

    wasalam,
    ~dayah~

  12. Riha says:

    Salam Kak Ain,
    wahhhhh… kembangnya Riha… hehe.. terima kasihlah Riha ucapkan sebab promote Riha kat sini. Kawan2 lain yg tengok pun sama jugak, Riha ucapkan terima kasih berkargo-kargo!

  13. Najwa Amira says:

    Salam K. Ain,
    Wah, Mira sudah lama tidak jenguk Rumah Pink ini. Mira busy sesangat.
    Itulah pasal. Tahun depan dah nak UPSR.

  14. najwaamira says:

    KAK AIN!!!

    SAPE PULA YG MENYAMAR JADI MIRA?YG ADA GAMBAR NI BARU MIRA ASLI.YANG TU MIRA TIPU!

    Saya baru lepas balik camping semalam.Penat sikit..

  15. najwaamira says:

    Lagi satu,

    ‘najwaamira’ tu hurf dia dekat2.Bukan jarak.So,kalau xde gmbar,itu bkn saya tau..

Leave a Reply to ALyA WoNdErS Cancel reply