Status Pembayaran & Penghantaran Novel

You may also like...

31 Responses

  1. ::fatin:: says:

    kak ain..
    fatin???
    fatin dah pos cek..
    minggu lepas..

    wslm..

  2. Anonymous says:

    Riha dah terima novelcomel tu beserta baki 50 sen..

    thank you kak ain!

    @[email protected]

  3. ainmaisarah says:

    Salam,

    Fatin, sori-sori Cik Abang lupa nak update nama Fatin. Kak Ain dah hantar pun bungkusan untuk Fatin.

    Sudah di update.

    Riha, enjoy the books, tapi jangan lupa kerja sekolah tau.

    wasalam
    AinMaisarah

  4. farha_niza says:

    assalamualaikum,

    kak Ain,saya dah bayar pada minggu lepas di akaun maybank.

  5. zarifah says:

    kak ain bila novelcomel saya datang?

  6. zarifah says:

    kak ain saya tanya je erk kak ain.

  7. -hanis ushy- says:

    Salam Kak Ain,

    Hanis dah pos duit tu melalui Akaun Maybank pada hari Isnin.
    Harap Kak Ain terima.

  8. salam kk ain,

    alahamdulilah ..dayah dah terima novel comel tu..thanks you kk ain!!

    wasalam ,
    ~dayah~

  9. ainmaisarah says:

    Salam Farha_Niza,

    Ingat lagi tak bila tarikh buat pembayaran tu, memang ada 2 orang yang dah masukkan duit dalam Maybank tapi tak bagitau Kak Ain.

    Nanti Farza_Niza bagi emel pada Kak Ain ok.

  10. ::fatin:: says:

    salam kak ain..
    ya ALLAH..fatin dah gabra tadi..
    ingatkan tak smpai kat tangan kak ain lagi..
    nway..thanks kak ain..

    salam..
    fatin

  11. imah says:

    Kak ain…
    yang dah bayar je ke dapat??
    tapi saya belum bayar mcm mana boleh dapat plak ni????
    pelik….sungguh pelik….

  12. salam kak ain,

    saya akmal izzati, saya baru pos wang pos pagi tadi.

  13. elly says:

    Salam Kak Ain…

    Kak Ain dah terima maklumat peribadi Elly ? Harap balas

  14. Anonymous says:

    Kak Ain,
    Ni Skye. Saya sudah bayar wang pos RM 60 pada 30/4/08 (rabu) ya!

  15. ::fatin:: says:

    skye borong buku kak ain!

  16. Anonymous says:

    17 ) Nurul Farhana >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]

  17. Anonymous says:

    kak ain..saya byar melalui akun bank dan bukan melalui wang pos dan bukan wang pos.saye tak dapat nak msukkn duit RM20 dalam akaun maybank sebab mesin dekat sini rosak.ayah kata kalau mesin kat sini rosak lagi ayah akan pergi msukkn duit tu dekat bandar esok.nnti saye akn bagitau bile saye msukkn duit.

  18. Anonymous says:

    kak ain..saya byar melalui akun bank dan bukan melalui wang pos dan bukan wang pos.saye tak dapat nak msukkn duit RM20 dalam akaun maybank sebab mesin dekat sini rosak.ayah kata kalau mesin kat sini rosak lagi ayah akan pergi msukkn duit tu dekat bandar esok.nnti saye akn bagitau bile saye msukkn duit.

    ~FARA/NURUL FARHANA~

  19. Salam Kak Ain,

    Saya bayar melalui akaun kak Ain la..tapi kalau saya beli 3 Novel Comel kena bayar berapa ringgit?

    Adik saya,Asma pon nak beli 3 novel comel..harap kak Ain dapat bagitau harganya 🙂

    Wassalam.

  20. Anonymous says:

    kak ain..saye dah msukkn RM20 ke dlm akaun maybank pade jam 2.45 pm. pada tarikh 2/5/08.harap kak ain akn poskan novel comel scpat mungkin.lagi satu, kat depan tu tulis saye hantar melalui wang pos.tapi sebenarnye saye hantar melalui akaun maybank.untuk pengetahuan kak ain, saye juge dah hantar mesej kak kak ain.kak ain pun dah dapatkan?

    ~fara / Nurul Farhana~

  21. Anonymous says:

    kak ain..
    yang sudah terima tu kita dah terima buku atau kak ain dah terima?

  22. Anonymous says:

    17 ) Nurul Farhana >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima
    fara/nurl farhana

  23. MaWadDaH! says:

    This comment has been removed by the author.

  24. MaWadDaH! says:

    kak ain..
    nama mawaddah mane?
    ayah saye dah bayar melalui maybank pada 3 mei sebanyak RM37…

  25. Kak Ain…Balqis dah baca duit novel comel sebanyak RM20…harap Kak Ain dah terima….Saya buat pembayaran tu kat Maybank Puchong Permai pada tarikh 3 Mei 2008….

  26. Anonymous says:

    hai kak ain….
    sy amira…
    sy nk beli novel:
    #aku mahu teman tp mesra
    #impiana1&2
    ini maklumat sy:
    *b-g-03,vila krystal,jln silat lincah,b.selesa jaya,81300,skudai,
    johor….
    *016-7784900
    *[email protected]
    *sy tlh mmbwat byrn melalui akaun kak ain…
    sy nk novel comel:
    #penubuhan the wannababes
    #ada apa dgn farah&fahrin
    #rahsia linda….
    TERIMA KASIH…

  27. Anonymous says:

    kak ain, heharap kak ain dah trime wang pos tuh..berdebar2 niyh..kakak sy pun dah tanya sbb dia yg bank-in kan..thanx k.ain..=)

    ~siti maryam jamilah md kamal

  28. Anonymous says:

    kak ain asal xdek nmer abby…??

  29. Anonymous says:

    kak ain abby nak bli novel…maklumat di bawah..

    nama:nur jazmin ranyza bt jalaluddin

    alamat:no 16,jln suasana 5/2,bandar tun hussein onn,cheras,43200,selangor darul ehsan.

    no telefon:0126603579..

    judul buku: impiana,n aku mahu popular.

    nanti abby masukkan dalam akaun maybank…

    p/s:novel impiana tu untuk HAZIRAH..novel aku mahu popular untuk ADREANA…

    ABBY,

  30. Anonymous says:

    salam kak ain,

    saya dah buat tempahan buku nvelcumel..harap akk dh bca emel dri ibu sya [email protected] ngan msej sms kat enpon akk yerh..thanks

    love,
    nadhirah

  31. Anonymous says:

    akk nih sya nadhirah, sya wat ari 30 ogos( sabtu) klow akk nak tawu hari tuh jer..sbb sya beli gner akaun 🙂 that all smekom..

Leave a Reply