Pantun Promosi NovelComel

You may also like...

11 Responses

  1. Nurul says:

    wah!!! bestnye Dayah!!
    Nanti buatlah panjang-panjang lagi ye…

  2. Anonymous says:

    Kak Ain, Riha tak boleh emel Kak Ain sebab Riha nyer emel terbantut sikit. Riha nak bagitau Riha dah bank-in duit novel comel sebanyak RM11.00+kos pos biasa RM 2.50 jadi semuanya RM 13.00 pada 24 April (tapi tak ingat masanya, yang pasti pada siang hari.)

    Patutnya kos untuk 3 novel comel ialah RM10.50 tapi bank tu tak terima duit syiling. Lebih 50 sen tu Riha gunakan untuk bayar kos pos biasa. Jadinya semuanya RM 13.00.

    Riha inginkan novelcomel ini:

    1.Rahsia Hati Mr.Lobak-Lobak
    2.Cinderella di Aidilfitri
    3.Rahsia Linda

    Salam,
    Riha.

  3. Salam,

    Kak Ain terima bayaran melalui PayPal tak? Saya di luar negara, dan nak hadiahkan novel comel pada adik di Malaysia.

    -Becky

  4. ::fatin:: says:

    ceh..ceh..
    dayah..
    berbakatlah awak ni!

  5. salam kk ain,

    thanks kk ain…!!:D..
    dayah reka mse kat skolah..cikgu x datang jd dayah vosanlah dok terpengap jer…pastu dayah pikir2lah…hihihi…dan thanks jugak kat sume!!!

    wasalam,
    ~dayah~:D

  6. sara imanina says:

    baguslah dayah reka pantun..
    dayah memang suka reka pantun ker??
    kalau ya, samalah dengan sara. hehe 😛

  7. Annan_97 says:

    saya pun nak bagi pantun.

    Kak Ain pandai menulis,
    Kami semua suka membaca,
    Kak Ain memanglah manis,
    Sebab itulah kami suka membaca…

    Kak Ain sayang kita semua,
    Kami pun sayang kak Ain,
    Kak Ain tulis untuk kami semua,
    Kami suka nak beli novel kak Ain.

  8. -hanis ushy- says:

    Pandainya Adik Dayah buat pantun..

  9. ainmaisarah says:

    Salam Becky,

    Kak Ain memang tak ada PayPal. Tapi nanti Kak Ain minta akaun PayPal kawan. Kak Ain akan beritahu perkembangannya melalui e-mel pada Becky ye. Terima kasih kerana berminat membeli buku terus dari AinMaisarah.

    Dear Annan,
    Kak Ain memang SAYANG pembaca semua! 😀 Terima kasih cipta pantun yang so sweet itu!

    Wassalam,
    AinMaisarah

Leave a Reply