Surat Memohon Maaf The Wannababes.

You may also like...

10 Responses

  1. Izzie Izzati says:

    Ish!Ruginyalah saya tak masuk peraduan ini.Tak apa.Lain kali,buku lain,kak ain ada buat lagi,kan?Akak,harini tak ada keluar kat Berita Harian ke??Saya ttak beli lagi suratkhabar…balas cepat ye?

  2. najwaamira says:

    Kak Ain,saya dah dikira sebagai pemenang ke?Ataupun saya dah dikira sebagai pemenang tapi x tahu lagi kedudukan no berapa?

  3. sara imanina says:

    aik….

    tadi kata 10 pagi lepastu 1 petang pula…
    alaa…sara minta tolong kak ain….
    tolonglah jangan bertangguh-tangguh…
    tak kira lah sara menang ke tidak…
    sekurang-kurangnya hati taklah tertunggu-tunggu.

  4. ainmaisarah says:

    Salam,

    Sara punya pasal, Kak Ain umumkan sekarang.

    wasalam
    AinMaisarah

  5. aini says:

    nasib bek gue pnyer k.ain x tnjukkan..

    buat malu jer..
    anyway yang menang tu congratulation yer..

  6. irahazira says:

    saya tak sangka idea diorang lagi hebat! siap berpantun-pantun ++ bagi tips semua. memang tabiklah!!

    p/s: saya suka surat Amalina!!

  7. sara imanina says:

    kreatif sungguh surat-surat para pemenang.
    tak tau pula kak ain terus umumkan nama pemenang.
    jadi waktu tu sara dah berura-ura tutp komputer.

    Sara tak kisah..
    memang itu adat bertanding…
    lagipun ini kali pertama sara masuk peraduan…
    sebelum ni, yang masuk pun anjuran sekolah…

  8. Amyra says:

    KELAKA LA… PANDAI DIOWNG BUAT SURAT TU..

  9. Olive Girl says:

    kak ain the wannababes mmg benar2 wujud ke kak ain….

  10. Nini Cute says:

    Alaa, tak aci laa.. nape x bagi tau ader pertandingan.. huhu setahun berlalu.. lame kot !! T^T

Leave a Reply to sara imanina Cancel reply