Gambar-Gambar Pesta Buku 2

You may also like...

9 Responses

  1. najwaamira says:

    Cantiknya kak Ain edit..Hadiah tu pun cantik..

  2. ainmaisarah says:

    Najwa,

    Gambar Atira & Ajlaa itu bukan Kak Ain yang edit. Tetapi ianya hasil tangan dekorasi mereka sendiri.

    Cantik, kan?

  3. Sara Imanina says:

    This comment has been removed by the author.

  4. lyanadhyrah says:

    kak ain, walau mcm maner p0n tetap cute…!!!

  5. Anonymous says:

    Akum kak ain,
    Pd hari Sabtu,13 Apr 08,akak brd d’pwtc pd pkl brb?

    Salam sayang,
    -smart girl-

  6. Athirah says:

    akak ain,
    sye gi pwtc.. 6 april
    pnat tol kne jlan g booth pts one..
    tp puas hati ar…
    coz dpt bli impiana II
    wlaupoon mhal, sep baik ader diskaun…
    bersambung lagi rupanye…
    pnat tol kne beli lgi nnti..
    klau impiana III dh siap inform ek..kekehh..

    n sy de tnye cashier tue…
    ain maisarah ade dtg tk??
    dier jw ptg nie n ptang smalam ngan sixth sense skali..
    OOOW!! ruginyer la tk der..
    NYESAL SUNGGUH!!

  7. KakChik says:

    AsSalamualaikum AinMaisarah.

    Terima kasih kerana sudi berkenalan dan bergambar dengan kami tempohari di PWTC. KakChik dah agak, dari nama dan cerita dalam bukunya, penulis ni mesti seorang yang ceria.

    Tahniah dari kami kerana berjaya menjadi penulis kontemporari kanak-kanak yang diminati ramai, tak kira tua dan muda.

  8. Izzie Izzati says:

    Erm…aduih..termengah-mengah saya ni..Nak pegi rumah pink ni kena naik bas.tertidur pulak tadi.akhirnya sampai kat sini gak.Akak nampak cute sangat.Oklah..saya dah singgah kat dapur tadi..banyak jugak makanan ye?Syaa nak balik dululah,dah mengantuk.silap-silap tertidur pulak kat sini ya?assalammualaikum.

  9. Anonymous says:

    saya faridatul farhana bt.mohd yusof .alamat 53.kg tanjung inggeris.langgar,kedah.saya nak pesan buku impiana 2 ,tak bisa memilihmu dan aku mahu teman tapi mesra .saya akan hantar wang pos atas nama zulkafly .

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply