Yang Sudah Buat Pembayaran

You may also like...

25 Responses

  1. Annan_97 says:

    Salam Kak Ain,

    Ayah saya sudah membuat pembayaran sebanyak Rm 20 pada akaun maybank tersebut. Nama saya Hannan Afifah. Alamat saya:No 36 Jalan 4/7F 43650 Bandar Baru Bangi. Emel saya: [email protected].
    Saya memilih pakej. Terima kasih.

  2. Annan_97 says:

    saya sudah menghantar emel kepada kak ain. harap kak ain dah terima. saya dah sms kak ain tapi belum sampai lagi kat kak ain…
    seronoknya nanti saya nak baca buku novel comel kak ain tu..
    wassalam

  3. ainmaisarah says:

    Assalamualaikum,

    Terima Kasih Hannan,

    Kak Ain akan bungkus elok-elok letak riben dan hantar pada Hannan hari Isnin nanti.

    Mungkin 2-3 hari sampailah bungkusan tu ke rumah Hannan.

    wasalam
    AinMaisarah

  4. Aqilah yuyu says:

    assalamualaikum kak ain…

    ni aqilah(nur aqilah), kak ain dah hantar dah ke buku novelcomel yang aqilah tempah??? aqilah dah bank in dah duit sebanyak RM20 semalam… kak ain ade terima mesej kan… kalau kak ain dah pos kan, THANKS A LOT kak ain!!!!!

    salam sayang from peminat setia kak ain: NUR [email protected] YUYU

  5. salam kk ain,

    dayah dah bayar duit tu…melalui maybank….RM 20.00 tau..dayah pilih pakej…alamat rumah dayah:no.1 jalan 1/3E bandar baru bangi,selangor darul ehsan

    wasalam,
    ~dayah~:D

  6. ::fatin:: says:

    kak ain..
    fatin dah buat pembayaran untuk Tak Bisa Memilihmu..

  7. ainin sofiya says:

    This comment has been removed by the author.

  8. salam..
    haziqah dah membuat bayaran melalui maybank..
    pada 26 april pada hari sabtu…
    dengan bayaran RM 20.00….
    ~HAZIQAH~

  9. ainin sofiya says:

    sorry kak ain.silap.saya hantar wang pos tu pada 13 mac 2008.saya tak pakai pos laju.

  10. Nurfathiah says:

    Salam utk Kak Ain,

    Ayah saya sudah buat bayaran utk Pakej Novel Kak Ain menerusi akaun maybank sebanyak RM20.00 pada hari ini jam 8.45pm tadi.
    Nama saya : Nurfathiah Binti Shahrani Nasution
    Alamat: 25 Jalan AU2B/1 Taman Sri Keramat, 54200 K.L.
    Emel : [email protected]

    Terima Kasih.

  11. zarifah says:

    kak ain saya dah buat pembayaran malam tadi 28/4/2008 pukul 9 malam.sebanyak rm20 ringgit nama saya zarifah binti osman

  12. Anonymous says:

    kak Ain,
    Saya sudah hantarkan wang pos pada 30/4/08 (pagi).. sebanyak RM 60.. Saya beli pakej novel comel, impiana II dan Tak Bisa Memilihmu. TQ..
    – skye

  13. ::fatin:: says:

    skye borong buku kak ain!
    hehe

    ::fatin::
    xDD -peace-

  14. Anonymous says:

    kak ain..saye dah msukkn RM20 ke dlm akaun maybank pade jam 2.45 pm. pada tarikh 2/5/08.harap kak ain akn poskan novel comel scpat mungkin.lagi satu, kat depan tu tulis saye hantar melalui wang pos.tapi sebenarnye saye hantar melalui akaun maybank.untuk pengetahuan kak ain, saye juge dah hantar mesej kak kak ain.kak ain pun dah dapatkan?saye juge dah hantar info ni akat lagi satu tempat hantar komen

    ~fara / Nurul Farhana~

  15. Anonymous says:

    alamat rumah saye:
    No7,Jalan Kasturi 4A/1,
    Seksyen BB8,
    Bandar Bukit Beruntung,
    48300 Rawang,
    Selangor.

    fara/nurul farhana

  16. Anonymous says:

    askum kak ain….kak ain dah dpt sms saya?..hrp2 dah dptla…klo ader yg tak jelas..kak ain balasla komen saya..

  17. MaWadDaH! says:

    askum kak ain….kak ain dah dpt sms saya?..hrp2 dah dptla…klo ader yg tak jelas..kak ain balasla komen saya..hehe..lupa nak cakap nama..sori… nama saya mawaddah bt abdul aziz..hehe..ader dpt msgkan?

  18. Anonymous says:

    assalamualaikum kak ain.

    kakak saya dah masukkan duit sebanyak RM20 dalam akaun m aybank kak ain.ila hantarkan kepada:

    Noorzafirah binti Mohd zaidi
    42, jln 1/27D seksyen 6 Wangsa Maju, 53300 kuala lumpur

  19. Anonymous says:

    Salam kak ain,

    Saya dah masukkan Rm 20 ke dalam akaun maybank(6/5/08).Saya memilih
    pakej.
    Alamat saya:227,Jln Permata 4,Tmn Permata,53300 KL
    E-mel:[email protected]
    -Nurul Adani-

  20. iela_95 says:

    This comment has been removed by the author.

  21. iela_95 says:

    salam kak ain..
    saya sudah membuat pembayaran sebanyak RM20 menggunakan wang pos…
    nama saya Nida Nabilah bt. Mohd Nizam
    alamat saya no 7, Jalan BP11/7, Bandar Bukit Puchong 2, 47100 Puchong, Selangor
    emel saya [email protected]

    *Harap ia sampai ke tangan Kak Ain dgn selamat…..

  22. bsbg_0104 says:

    salam

    sya sudah buat pembayaran guna akaun maybank.
    saya transfer duit dr akaun bapa saya ke akaun kak ain guna internet (Maybank2u.com).

    Nama : Shahira Farhana Binti Ahmad Safian
    Alamat : 24, Jalan PRI 15, Taman Paya Rumput Indah, 76450 Melaka
    No Telefon : 0126593332
    Emel : [email protected]
    Judul : Pakaej novelcomel RM20

    …Shahira Farhana…

  23. fadiela says:

    Assalamualaikum Kak Ain,
    saya dah bank-in kan duit novel comel berharga RM 27.00…saya pun dah hantar emel kat Kak Ain…

    -Aiman Fadhilah bte Ahmad Rozley
    -PT 21846,Jalan Kolej 9,Desa
    Kolej,Putra Nilai,71800,Nilai
    Negeri Sembilan
    [email protected]

    saya harap Kak Ain terima emel saya..

  24. Anonymous says:

    kak ain,sy azra syamimi bt rozlan.sy dh wat bayaran utk buku tak bisa memilihmu dan bayaran utk pos laju.sy hntr wang pos pada 24 jun 2008 bernilai rm 24.00..harap kak ain semak emel yg sy dh hntr kt kak ain.ni emel sy;[email protected] n num hp sy 0139144998.bye

  25. Ninie Snsk says:

    Assalamualaikum , Kak Ain ..
    Saya Dah Buat Pembayaran Atas Nama Siti Nur Syazwani Binti Kamizon .

Leave a Reply