Tahun 2012 yang CLASS ^___^ Tahun 2013, Tahun Kerja Keras!

You may also like...

38 Responses

  1. SyaNa_SaN says:

    Salam kak ain.. Yeah.. Saya jadi orang pertama yang komen ni. Buat pengetahuan semua, saya mula membaca novel kak ain sejak usia saya 18/19 tahun. Dan tahun ini, saya dah pun berusia 23 tahun. Cepat je masa berlalu kan? Namun, Kak ain tetap di hati. Tapi harapnya pada tahun ini akan ada novel bergenre seperti novel “impiana” dari kak ain. Apapun, Selamat tahun baru.. <3

  2. Nur Syazwani says:

    yeaa kak ain sudah masukkan entry baru..yang sekian lama ditunggu-tunggu..hehehe….ok…kak ain..macam mana nak panggil kak ain datang ke sekolah saya?

  3. nur_akmal says:

    salam kak ain. semoga kak ain terus success!
    #saya turut menyimpan cita-cita untuk menjadi seperti kak ain suatu hari nanti~ tabik, kak ain….

  4. Hanani says:

    Alhamdulillah, rezeki kak Aina semakin melimpah ruah. Mesti penat kan? Berhentak pulas nak cari idea untuk novel – novel. Memang best novel kak ain! Bahasa pun bersesuaian dengan para pelajar, iatu menggunakan BM tinggi. Semoga kak ain akan terus sukses dalam bidang penulisan. Di dunia dan di akhirat. 🙂 Terbitkan banyak lagi novel ye. Btw, kak ain datanglah SMAP Bentong. Teringin nak jumpa kak Ain :'(

  5. Kak Ain,dtglah SMK Gombak Setia.saya nk jumpa Kak Ain untuk sesi petang.teringin yang amat nk jumpa Kak Ain

  6. nasuha humairah says:

    Assalammualaikum Kak Ain . saya gembira membaca novel novel Kak Ain . dan saya juga hendak menjadi seperti Kak Ain . Kak Ain tidak pernah berputus asa malah Kak Ain pernah datang di sekolah saya . sekolah saya bernama Sekolah Kebangsaan Dato’ Demang Hussin, Melaka . Kakak saya bernama Najah Hannani dan Nabila Hannah . Moga moga saya mendapat ikhtibar daripada novel novel Kak Ain .

  7. addin says:

    salam kak ain
    addin here 🙂
    org sgt ske novel siri impiana kak ain
    dlm impiana finale kak ain ckp nak smbng pasal wanababes life
    i’m waiting for that
    tk sabar nak tahu ending si Ina dgn Affin
    and also Shasha n Yusri
    hope akak completekn cpat :p

  8. nia nina says:

    syer telah membaca bku novel kak ain yg tajuknyer diet..syer cuba bwat aper yg kak ain bwat..brat bdn syer menurun…kecuali membeli yg untok lansingkn bdn di..tq kak ain bgi tips langsinkn bdn..

  9. nia nina says:

    kak ain menurun x berat bdn?

  10. Nurin Batrisyia Skbbks says:

    Salam kak Ain.Apa khabar??Akhirnya saya jumpa jugak blog kak Ain..Saya suka novel-novel yang kak Ain buat..Saya harap saya pun boleh sertai kak Ain membuat novel..Oklah kak Ain..

  11. Misha Fayriana says:

    assalamualaikum kak ain… hope dpt reply.. bila nk dtg sabah ?? teringin sgt nk jumpa kak ain dkt sabah ni… untuk pengetahuan kak ain sepanjang saya membaca novel2 kak ain, saya bnyak berangan.. seperti berangan berjumpa dgn Tengku Affin,, haha dan juga hmpir satu sekolah terjangkit dgn saya buku2 kak ain,, yg sekarang ni sy tengah membaca buku Aku Mahu Teman Tapi Mesra .. memang awesome gila ! haha 🙂

  12. salam kak ain saya baca buku kak ain drpd tahun 2011 sekarang saya tahun 6 saya dah beli sekurang-kurangnya 7 buku novel dan 5 buku komik.bye…..

  13. Qistina says:

    mengapa blog kak ain tidak berwarna pink blink blink??!!~

  14. nia nina says:

    kak ain apa khabar?kak ain bwatlh byk ag bku..syer dh bce sume bku kak ain…

  15. WAN NURHUSNA says:

    MACAM MANA KAK AIN BUAT BACKGROUND BLOGGER NI DGN KAT ATAS TU ADA TULIS RUMAH PINK AIN MAISARAH….

  16. WAN NURHUSNA says:

    DAN MACAM MANA KAK AIN BUAT BLOG SECANTIK INI??

  17. Puteri Natasha Balqiz says:

    kak ain, saya sudah beli macam macam buku kak ain.saya sudah ada semua buku aku mahu.harap saya dapat baca buku baru kak ain secepat mungkin.kak ain pernah pergi ke sekolah kebangsaan bukit rimau tak?

  18. salam kak ain .. saya suka sangat novel kak ain.. kini saya sudah ada 7buah buku kak ainn.. harap kak ain lebih semangat nak tulis banyak novel lagi, ya?

  19. nia nina says:

    assalammualaikum kak ain..kak ain sihat?

  20. Rahwani Faqihah says:

    saya dah baca buku kak ain , semuanya gempak! tahniah kepada kak ain kerana berjaya menghasilkan novel yang terbaik!! I love you kak ain 🙂

  21. anna says:

    kak ain!! saya tak puas hati dengan kak Ain!! kenapa kawan saya dah jumpa kak Ain tapi saya belum??? nama dia Ainul Munirah… *adik beradik dia semua nama Ainul* saya nak jumpa kak Ain sahaja.. kemudian saya tak nak apa-apa lagi dah!! huhuhuhu…

  22. anna says:

    kak Ain!! datanglah sekolah saya… SMKTNJ.. kak Ain ni tembam.. sebab tu COMEL!!

  23. kasandra says:

    Kak Aim yang comel lotee.. akak ada bercita2 nak bagy satu buku free kat peminat2 ‘Aku Mahu’ tak ?? kalau ada.. saya nak satu !! Aku Mahu Teman Tapi Mesra ?? hehehe sebb saya SUKA GILER kat buku aku mahu . 😀 boleh ea akak ? ^.^ ” xD

  24. Zana says:

    Kak Ain,saya rasa,apa kata kalau novel-novel Kak Ain,diadaptasikan ke telemovie.Mesti meletops punyalah!

  25. momo says:

    kak ain saya teringin nak jumpa kak ain masa pesta buku kak ain busy

  26. Nur Asma' says:

    Harapan Asma’ semoga dapat berjumpa dengan kak Ain suatu hari nanti . InsyaAllah .My Idol is Kak Ain Maisarah .

  27. Yasmin Reezan says:

    Assalam ka Ain boleh saya tanya sedikit tak? maaf ye…bila kak Ain nak datang ke Kedah ye?

  28. Yasmin Reezan says:

    Saya pun teringin sangat nak jumpa dengan kak Ain Maisara dan juga kak Izanor Sharif huhuhu …. Datanglah Kedah kak Ain datang ke Alor Setar atau senang dekat dengan rumah saya iaitu Pendang kan senang …. 🙂 Pleaseee kak Ain … 🙁 datanglah 🙂

    • Hashimah binti Mohammad Idris says:

      Kak ain datg T6 kluang lh😢😢😢79 Jalan Cekal 5 Taman Sri Lambak 86000 Kluang Johor kak ain tinggal kt mne???😮😮😮

    • Hashimah binti Mohammad Idris says:

      Assalam kak ain .kak ain dtglh kluang for perjumpaan ain maisarah.😊😊😊sye dhia umur sye 9 thn.sye dari sekolah SKKM Kluang.muke kak ain mcm elsa dalam cerita frozen.☺comel sgt .sye nk mesej kak ain pun gune HandPhone Mommy sye hihihi…😁😁😁balas yerrr…kak ain….please😢😢😢💜you kak ain…😊😊👄👄💋💋💙💙👍👍

  29. AinHawani says:

    Semoga kak Ain akan menjadi idola yang positif untuk remaja-remaja di luar sana ^____^.
    Love you Kak Ain! <3

  30. ummuhani says:

    assalamualaikum…kak ain … Apa khabar?saya sihat jer.. Kak.ain boleh saya tau apa novel terbaru yang kak ain akan keluarkan pada tahun ini?iaitu tahun 2015?

  31. wAwA iLwAnAxD says:

    Assalamualaikum kak ain..saya wawa ilwana,dipanggil wawa.saya orang sabah..baru baru ni kak ain ada buat lawatan ke dua buah sekolah di tawau kan~saya nak sangat jumpa kak ain~banyak buku kak ain yang sudah saya baca..saya bersekolah di sekolah kebangsaan pasir putih,tawau sabah..selamat berjaya kak ain..saya doakan kak ain berjaya dalam menghasilkan buku baru.saya ingin berkenalan rapat dengan kak ain, mahu jadi teman tapi mesra kak ain..akak doakan saya berjaya menjawab peperiksaan hujung tahun ya!
    Salam sayang,
    Wawa Ilwana 🙂

  32. nurul nadrah says:

    Semoga Kak Ain sihat selalu.

  33. ainul says:

    semoga kak ain berjaya di dunia dan di akhirat saya dah baca buku omg oppa dan hantu mahu saiz s

Leave a Reply