Senang Dan Susah Mencari Pemenang Duta Aku Mahu.

You may also like...

7 Responses

  1. Nadhira says:

    Salam kak ain…
    hmm…berdebar juga ye nak tunggu…
    tak sabarnya….

  2. Assalamualaikum,
    isy!Kak Ain buat seramm aje…
    uh!berdebar-debar..
    Ape2 pon Tahniah pade yg akan menjadjuare..huhu…
    Kak Ain,yang akan mendapat set aku maho kenew york satu n dua johan sahaje atau johan,naib johan dan tmpat ke3??

    salam berdebar [email protected]

  3. Wah…sape agaknye yg jd juara tu..
    susah gak ek nk pilih..tp ape-apepon tahniahlah ek kepada pemenang tu..

  4. ALyA CHaN ~ says:

    Ermmm ..
    KakAin sudah tahu ke bila buku AkuMahuKeNewYork akan terbit ?

    Apa-apapun, memang bertuah lah pemenang utama tuu =)

  5. Anonymous says:

    wah siapalah pemenang yg bertuah 2 kan….kak ain saye nak tanya sikit buku aku mahu ke new york keluar ari ni ke klu keluar ari ni saye nak pi beli buku 2 ari ni jugak…

    -eyarh-

  6. Batrisyia says:

    Salam Kak Ain..
    Hmm……agaknye sape la yg akan menang…..
    Walaupun saye x masuk peraduan tu….heheheee
    😀

  7. fatimah says:

    assalamualaikum..

    x sabar nak tau keputusan..
    berdebar jugak ni…

    yg risau dan berharap,
    fatimah

Leave a Reply