Selamat Tinggal Memori 2011 – Bahagian 1

You may also like...

34 Responses

  1. Khair Zawawi says:

    TERBAIKLAH!

    KAK AIN,
    DOAKU KAK AIN AKAN TERUS MAJU JAYA.
    AMIN YA RABBAL ALAMIN.

    -Peminat Setia-

  2. Kak Ain, rasa terhibur membaca entri terbaru Kak Ain ni. Hehehe, semoga Kak Ain menjadi lebih hebat dalam tahun 2012. 🙂

  3. Seronok baca cerita kak ain , sambung lagi .

  4. Gediq Girl says:

    Best baca entri baru Kak Ain ni…Sambung secepat mungkin ye,hehehe…Sayang Kak Ain,mmuahh !!!

  5. wanie :) says:

    Kak Ain, sambung lagi cerita ni 🙂
    semoga terus berjaya di tahun 2012 🙂

    -Yang sentiasa mengikuti kak ain sejak lima tahun yang lalu-

  6. takpe sambung cepat cepat kak Ain.:)

  7. Best sangat..cerita nie…sambung la cepat cikit ye..

  8. Iman says:

    Kak Ain, seronok membaca entri kali ini. Sambung cepat ya! Tidak sabar mahu menunggu. Hehe.

  9. This comment has been removed by the author.

  10. This comment has been removed by the author.

  11. Kak Ain! Fatin seronok dan terhibur membaca entri kali ini. Harap tahun 2012 lebih bagus dan lebih baik dari tahun 2011. Kak Ain ,cepat cepatlah sambung entri kali kedua. Tidak sabar menunggu.. Hehe..:)

    -peminat setia Kak Ain yang sentiasa menyokong Kak Ain-

  12. Kak Ain! Fatin seronok dan terhibur membaca entri kali ini. Harap tahun 2012 lebih bagus dan lebih baik dari tahun 2011. Kak Ain ,cepat cepatlah sambung entri kali kedua. Tidak sabar menunggu.. Hehe..:)

    -peminat setia Kak Ain yang sentiasa menyokong Kak Ain-

  13. aidayusni says:

    Alhamdullillah. Rezeki Kak Ain kann? Kak Ain cepatlah sambung bahagian kedua, tak sabar nak baca. Aida doakan Kak Ain sentiasa sihat wala’fiat untuk terus menulis buku dengan idea yang bestbest ya? (x

  14. Cahaya :) says:

    Entri Kak Ain memang menarik. Haha.. Saya paling suka gambar yang Kak Ain tersilap letak. Gambar di majalah tu. Hahaha..

  15. FaZeeRa says:

    banyaknya kenangan sweet Kak Ain… hehe… cepat2 tau sambung cerita ni… peace! =)

  16. Lisa says:

    Sambung cepat Kak Ain.
    Tak puas lah.
    Hehe.

  17. azizahrahmah says:

    kak Ain . bestlah entri kak Ain. sambunglah cepat . hehe

  18. Zinnirah says:

    Wah baguslah kak Ain…..:) Saya doakan kak ain berjaya dunia dan akhirat….
    p/s: cepatla sikit sambung bahagian kedua…hehehe…

  19. kak ain dan abang amal,

    terima kasih tak terhingga kerana berpeluang bekerjasama dan menimba pengalaman bersama-sama kak ain dan suami tercinta abang amal sepanjang 2011. hanya Tuhan sahaja yang dapat membalasnya.

    semoga dipermudahkan segala urusan dan dilempahkan rezeki di hari-hari yang mendatang…insyaallah.. 🙂

  20. Yusra Ysf says:

    ; kak AinMaisarah 🙂 congratulationsss ya ? tahniah diatas kejayaan kakak sepanjang 2011 🙂 moga moga air wannababes jadi kenyataan ya ? yeay ! semoga 2012 lebih baik dari tahun 2011 . muahx !

    best regards;
    Yusra Ysf

  21. Yusra Ysf says:

    ; chopp ! Januari Februari April Mei Jun semua bahasa melayu, tup tup Mac dalam english ? wuhuuu, untunglahhhh dapat MacBookAir 😉 i loike that .

  22. Scha Dania says:

    Kak Ain ,bilakah pesta buku akan diadakan lagi???Saya teringin berjumpa dengan kak Ain…Dan apakah tajuk novel terbaru kak Ain….??

  23. Scha Dania says:

    Kak Ain,apakah alamat e-mel Kak Ain???

  24. Ashya' says:

    best sangat baca entri k.ain… k.ain sambung lagi yer… saya akan sentiasa doakan k.ain.. Insya-Allah.. k. ain terus maju yer.. chaiyok!!!

  25. Amira Atiqah says:

    Jumpa blog kakak time tengok Nona tadi. 🙂 sukanya cover novel kakak 🙂 keep on writing ye kak, may Allah bless. nak follow kakak.

  26. Alia Halim says:

    Hi kak Ain ;D
    Alia suka sngat dengn semmua buku yg kak ain tulis awesome sangat btw alia pon otw tngah tulis novel ;D

  27. deno says:

    kak ain.. dyg minat sgt kak ain!!! nak jumpa sgt kak ain… bila agaknya kak ain nak dtg terengganu…? tahniah kak ain 🙂 dyg dah baca jutawan gedik, kakak dyg beli masa pesta buku kat kl baru2 nie, mmg best! 🙂

  28. Ismail Fitry says:

    Salam,

    Saya teringin nak baca blog saudari tapi sangat susah sebab warna tulisan dan latar belakang tiada kontra. Boleh tak tukar sekurangnya warna tulisan dan juga saiz tulisan supaya mudah dibaca.

  29. Assalamualaikum,

    Jabatan Kerajaan Tempatan, Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan akan mengadakan sebuah program khidmat masyarakat bagi menghidupkan perpustakaan desa di Kampung Bukit Bangkong, Sepang pada 17 Mac 2012.

    Objektif program ini adalah selain menghidupkan perpustakaan desa sebagai pusat ilmu dan bahasa, ia juga bertujuan untuk menghidupkan sunnah Rasulullah SAW iaitu membaca di kalangan warga kampung.

    Salah satu aktiviti yang akan dilaksanakan adalah forum Bicara Cinta Buku – perkongsian pengalaman membaca bersama warga kampung pada jam 2.30-4.30 petang.

    Besarlah harapan kami sekiranya pihak puan dapat hadir bagi mempromosikan agenda baik ini. Mohon puan hubungi saya – 012-3150616 secepat mungkin bagi makluman lanjut. Sekian , terima kasih.

  30. farynn miss says:

    kak ain, ta sabar rasanya nk jumpa kak ain kat pesta buku di PWTC 2012 nanti.

  31. Lawa blog kak ain maisarah…:)…kak ain suka warna pink ke?

  32. Erissa says:

    Seronok baca buku Kak Ain. XD XD XD

Leave a Reply