Selamat Menghadapi PMR + Doakan AinMaisarah Sihat!

You may also like...

23 Responses

  1. farihah says:

    kesian kak ain..
    kak ain tgh buat novel baru ya?
    lama tak update blog
    😀

  2. Mimi says:

    salam kak ain, belom sihat lagi ke…kciannyer kak ain selesema…makan ubat byk2 taw!!!kak ain, bila impiana 3 nk kluar??

  3. MeZ says:

    Cepat-cepat sembuh ye Kak Ain. MeZ dah dapat kad raya Kak Ain. Comel la..

  4. Moga2 Kak Ain cepat sembuh…
    amin

  5. DJ Farahani says:

    Salam Kak Ain,

    Semoga kak ain cepat sembuh ya ! 😉

    Hehe Farah dah terima dah kad raay daripada Kak Ain.Terima kasih banyak2 ya kak ain! 😀

  6. • Alya • says:

    oh ya kak ain!

    tq for the kad raya. hehehe 🙂

  7. fieka weirdo says:

    smoge cpt sembuh eyh kak ain ?
    😉

    btw , thnx 4 da kad
    nice 😉

  8. Semogga brjaya candicates PMR!
    Kak AIn,semoga cepat sembuh ye.Sayang Kak Ain =)

  9. NurMaryam says:

    semoga Kak Ain cepat sihat ya!

  10. Diyana says:

    Salam Kak Ain,
    Semoga Kak Ain cepat sembuh.

  11. Slaam kak ain,

    Dayah doakan semoge kak ain cepat sembuh. Makan sayuran and buah-buahan banyak ye=D

    Take Care,
    ~dayah~

  12. Ain says:

    kesiannyer kak ain
    ain doakan semoga
    kak ain sihat…amin…

  13. Batrisyia says:

    Salam Kak Ain,

    Setahu saya, kalau penyakit Influenza A, tak byk bersin…. Apapun, semoga cepat sembuh ye…

    Tak lupa jugak, good luck 4 PMR candidates!

    Dah lama jugak tak komen entri Kak Ain guna akaun ni…hehe.. ada la akaun lain!! 😀

  14. Fatihah Ory says:

    Jaga kesihatan dan kebersihan ye akk…
    Kalau sakit2 suruh CIk Abang urutkan k.. Hehe 🙂

    Semoga cepat sembuh!

  15. dAyah says:

    ala kesiannya T___T
    rajin2 makan ubat ok.
    i’ll pray for u.

    – Hidayah Aziz
    http://mynameisdayah.blogspot.com

  16. kak ain, get well soon 🙂
    rehat baik2 yer..

  17. Irfah Ilhami says:

    salam….

    kesian kak ain, tapi saya pun macam kak ain jugak, tak sihat. huhu…:(. takpelah, sakit itu kan penghapus dosa…:)

  18. Irfah Ilhami says:

    Salam…

    kesian kak ain, tapi saya pun sama jugak, tak sihat. huhu…:(.. takpelah, sakit itu kan penghapus dosa…:)

    banyak2 kan berehat…

  19. Alhamdulillah selesema biasa saja.
    Semoga cepat sembuh!

  20. moga cepat sembuh .
    umi mimi pun batuk dah sebulan .
    xsembuh2 . isk3

  21. Fatimah says:

    Semoga Kak Ain sihat sejahtera…bilalah kak Ain nak siapkan IMPIANA 3..

  22. Lepas sembuh buat novel baru tau!!!

  23. kak ain,saya pun pernah kene cucuk hidung..sebab saya demam 3 minggu!dah sihat tu sakit baleq tu yang geram tu kene dok umah tak leh keluar.dah la stok buku novel kak Ain dah habis baca.maknanya kene kirim ajela..and semoga kak ain sihat selalu

Leave a Reply