Prof Kamil – Penulis Buku Best Seller Travelog Haji & Travelog Dakwah

You may also like...

9 Responses

  1. Salam kak ain,

    wah!! kak ain dapat jumpe prof!! =)

    Chaiyok2 kak ain….
    Apepun kuatkan semnagt! Dayah nak tanye satu soalan, kak ain perang rumah sukan dah siap dihanatr ke blom…. hehhehe =)

    salam sayang,
    ~dayah~=)

  2. LAgi satu,
    kak ain tak ikut sekali?? hehe

    Tak pe2 nanti suatu hari insyaallah kak ain dapat pergi… Amin!!

    Ade rancangan tak??

  3. Hana_Fadz says:

    alllooow..kak aib bile nak anta novel come kat umah saya 🙁 tapi lepas saya exam la klu bleh bulan 6…klu x leh tak pe…. kak ain doakan exam saya berjalan dengan lancar dan seratus peratus betul ye!

  4. kak ain minggu ni saya nak exam…25-29 mei…
    kak ain doa kan saya berjaya dan dpt semua A ek….
    apatah lagi penulisan ek…
    boleh kan kak ain…
    jangan lupa hantar buku syiqin tuh nanti….
    kak ain doa kan syiqin ek…

    Amin…

  5. MeZ says:

    sedapnye makanan tu.. Nak sikit..
    Aduh! lapar la pulak :p

  6. yati_viva says:

    sedapnye kek ni….

  7. Saya yakin Kak Ain dapat pergi jugak!!:d

    salam sayang,
    ~izzah farhana~

  8. bestnya dapat jumpa Prof .

Leave a Reply