Kisah 1 Syawal di KL

You may also like...

16 Responses

  1. besh nyer..
    manyak maknan lorh…
    sedap2 semuanyer…

  2. AinMaisarah says:

    Aqilah,

    Dah start sekolah?

  3. aleenastory says:

    hmm .

    hee !
    rindu sangat kat blog kak Ain ini ,
    hee !

    Raya hana meriah la jugak .
    hee !
    Duit Raya ?
    huh ! sikit nyer .
    makin besar makin sikit kan .
    hee !
    Kak Ain nak bagi sikit ke duit raya tuu ?
    hee !

    hee !

    Selamat Hari Raya !

    p/s : lupa nak wish .

  4. Fatihah Ory says:

    wah!
    saya stiap tahun beraya kat KL/Selangor je..
    saudare mara berhijrah ke ibu kota..
    1 Syawal dapat duit RM 148.. BEST sngat..

    ps: tapi tak pergi rumah terbuka PM

  5. Bestnya!
    Macam-macam ada!

    Teringin Aim menghadiri Majlis Terbuka, PM! 😀

  6. • Alya • says:

    Balik kampung kat UK .

    Haha, manede laa. Kat Klang dengan Penang. Bestt sbb boleh berjalan jauh sikit ;p Rumah Alya kt Sungai Petani.

  7. atiey.. says:

    besh nyer…dpt byk makanan…uhuu….fulus raya ta0n ny sket jer….sbnrnyer sye nk bg kad raya kt kak.ain tp x sempat…siannyer…teringin nk dpt kad raya dri kak.ain..arap2 ta0n depan bley bgi kad raya kat kak.ain…….
    P/S:happy eid day to kak ain!!

  8. DJ Farahani says:

    Salam Kak Ain :]

    Selamat Hari Raya buat Kak Ain!
    😀

    Bestnya!Kak Ain pergi ke tempat yang ala ala kampung gitu.Hehe.
    Farah beraya kat KL ngan N.Sembilan (:

    Jom ke blog Farah bagi mengetahui kisah selanjutnya ! 😀

    http://jomhebohblog.blogspot.com

  9. Batrisyia says:

    Salam Kak Ain,

    Selamat Hari Raya!

    Saya beraya di Kuala Selangor dari raya pertama hingga raya ketiga. Kuala Selangor kampung belah ayah, dekat dgn kampung belah mak, Sabak Bernam. Sempat la singgah Sabak Bernam masa raya kedua!! =D

    Teringin jugak nak pergi Rumah Terbuka PM tu…Bukan apa, nak tgk makanan-makanannya je! Huhu..=D

  10. Salam Kak Ain,
    Selamat Hari Raya. Kak Ain ada dapat tak kad raya yang saya bagi?? Saya beraya kat Johor dari raya pertama sampai raya ke 7. lame kan?? hehe klu kak ain nak tahu kisah nye, datang lah blog saya.

    http://princessyanie96.blogspot.com

  11. Hanani :) says:

    Salam Kak Ain,

    Wah! Banyaknya makanan! =D
    Hehe..

    Saya beraya di Taiping dan Lenggong.
    Kedua-duanya di Perak. =)
    Best sangat! Dapat berjumpa dengan saudara-mara. ^.^

    Selamat Hari Raya, Kak Ain!
    Maaf Zahir dan Batin!
    =3

  12. Wawa_Najwa says:

    Salam Kak Ain….
    Kampung cik abg kat Kuala kangsar kat mana??napa kak Ain tak singgah rumah??

  13. Niesa says:

    sye raye kat kampung ayah kat muar,johor…

  14. Assalamualaikum,
    Salam lebaran dan moga di murahkan rezeki dan di panjangkan umur untuk bertemu Ramadan 2010.

  15. m i m i says:

    oh . sy suke sgt dgr kisah2 dr kak ain . ntah nape . cam best je !

    Selamat Hari Raya Kak Ain Maisarah ! (ucapan limited edition hanya untuk AIN MAISARAH) cehh . haha

    btw , mimi punye birthday 23 09 95 . so dah lepas . harap kak ain boleh wish kat sini

    hehe . bukan ape . nak dpt jugak limited edition wish from kak ain . cehh . hehee

    i hope u will always happy !

  16. slamat ari raya, kak ain!

    jgn mkn kuih raya bebanyak, nanti jadi gem0k pulak. heheh… tak comel laa kak ain nanti.

    maaf zahir batin…

Leave a Reply