Jadual Program Jelajah Sekolah AinMaisarah

You may also like...

22 Responses

  1. salam kak ain,,,
    yeah!!!!kak ain dtg sek.saya!!!
    smk(p)kapar..
    kak ain kenal saya x???
    nanti kila nak jumpe kak ain…

  2. shera says:

    saye nak kak ain datang sklah saye tpi cam ne?

  3. abby :) says:

    datang lar skolah abby gak…
    sk BANDAR tun hussein onn….
    dekat je ngan DESA tun hussein onn.. 🙁

  4. Shasha~Acha says:

    emm….
    taun ni takde rezeki nak jemput kak ain. Sibuk nak periksa UPSR

  5. asyiqin says:

    Kak Ain, boleh datang dekat Kuantan tak?
    Coz kat skolah syiqin ade bulan membaca… bleh lah jdi kempen bulan membaca r kalau kak ain dtg sek. syiqin….
    Coz penulis tersohor dtg sek kan?
    jual2 buku…bleh lah kak ain…bleh lah…
    kalau bleh kak ain bgth syiqin ek?

  6. Kak Ain, boleh datang dekat Kuantan tak?
    Coz kat skolah syiqin ade kempen bulan membaca… bleh lah jdi kempen bulan membaca r kalau kak ain dtg sek. syiqin….
    Coz penulis tersohor dtg sek kan?
    jual2 buku…bleh lah kak ain…bleh lah…
    kalau bleh kak ain bgth syiqin ek?

    Coz nk pasti kn…n bgth pengetua… SYIQIN SEOKOLAH KAT….
    SMK Bukit Rangin,Kuantan,Pahang….

  7. -tirah- says:

    aiyoo,kat dungun takde ke??=(

  8. anahasanah says:

    Kak Ain…tahun depan ada tak lagi jelajah sekolah Ain Maisarah???

  9. kak ain…
    mane buku saye x sampai lagi ekk?

  10. kak ain…
    mane buku saye x sampai lagi ekk?

  11. nurin roslan says:

    kak ain datang lah dekat smk batu unjur , klang .

    please ?

  12. Tahniah kak ain…
    makin sibuk dan makin murah rezeki..
    lama dah zackg tak berkunjung ke blog kak ain,maklumlah sibuk dengan assignment…
    tengok2 dah banyak entri baru dimasukkan!
    habis semua saya baca..
    Saya doakan kak ain terus maju dan terus berjaya..
    gambattekudasai!

  13. assalamualaikum , saya ni kakak punya akaun ni. namer saye amirah. saye sekolah kat SMK Telok Panglima Garang. tak sabar nak jumpa kak ain.

    amirah

  14. zainina says:

    KAK AIN!!!!!!!!BILA KAK AIN NAK DATANG BATU PAHAT,JOHOR?????????DATANG LORH SEKOLAH SAYA!!!!!!!SEKOLAH SAYA :
    SMK DATO’ SULAIMAN,PARIT SULONG,BATU PAHAT,JOHOR..KAK AIN DATANG LARH!!!!!BUKAN NYER BSUSAH NAK CARI SK SAYA!!!TEPI JALAN JER..BESAR PULAK TUW….HUHU…BILA AGAKNYER SAYA BOLEY JUMPA KAK AIN!!!

  15. salam kak ain…..smpai hati kak ain x dtg skolah sye, skolah sye dkt je. dkt kampung baru. Nama sekolah sye SMK Puteri Wilayah….
    Msti kwn sye dkt SMK Desa Tun Hussein Onn nak cmburukan sye dia kata kak ain g skolah dia….dulu sye skolah kat sna tpi kat sna terlalu sosial sye pun ambil kputusan skolah kat puteri wilayah…mcm mna sye nak ajk kak ain dtg sekolah sye????

  16. ohhhh……baru sye fhm…maaf akak!!!tpi bulan ni skolah sye x da buat ape2 aktiviti mngkin tahun hdpan….tpi sye cmburu r….

  17. -mamamia- says:

    bile kak ain nak dtg kat skolah saye? saye ni murid sk alam megah dua dkt ngan shah alam sek 27. saya harap kak ain dpt dtg kat skolah saye.

  18. FaYiisya says:

    Yey!! kak ain akan datang kat sekolah saya! SMK Desa tun hussein onn! 25 julai, time hari usahawan! nanti kita jumpa erk kak ain
    – Faresya

  19. NuriY says:

    wah, Kak Ain dtg saya nye skolah!!! Tapi saya dah habis skola dah…. x dpt nk jumpa kak Ain!! 🙂

  20. Nadhirah says:

    Yeh kaak ain dtang skolah syerr!!!
    SMK SERI BINTANG UTARA !!!!
    yeyeh!!!

  21. Nadhirah says:

    Yeh kaak ain dtang skolah syerr!!!
    SMK SERI BINTANG UTARA !!!!
    yeyeh!!!

Leave a Reply