Inilah Hadiah ‘Peraduan Baca & Menang PTS’ Minggu Pertama

You may also like...

19 Responses

  1. nurulbalqis says:

    Auchhh.. Balqis belum beli lagi apa apa buku..
    Teringin nak sangat Nokia 5800 Express Music tu..
    Hadiah minggu pertama dengan minggu minggu yang lain lebih kurang sama kan Kak Ain?

  2. mau camera tuuu!!!
    nk sgt2 ..
    tpi mak kte kne tunggu buku kak ain kuar dulu..
    bru boleh beli yang baru..

  3. nur hidayah says:

    wow , bestnya ! Herm ,

    Kak Ain , Nur nak tanya sikit , Nur dah sertai peraduan ini dan sudah hantar borang penyertaan bersama resit , tapi Nur hantar sebelum 21 November . Adakah penyertaan itu sah ? atau borang itu tidak diterima ?

    -Nur

  4. Misz Purplez says:

    salam kak ain…

    perrrggghhh! bez nya hadiah-hadiah tu !!! kalau boleh , nak sangat kamera tu… =D senang sikit, tak payah nak kongsi dengan adik-beradik lain ! handphone nokia tu pun bez… hrmmm, berangan je la…=,=

  5. Fatihah Ory says:

    Wah
    bestnya~
    memang teringin sangat nak masuk contest nie tapi lupa nak amek borang peraduan mase beli buku Aku, Dia dan Coklat hari tu 🙁

    Sedih~

  6. Nurul Adira says:

    memang nak. Nak sangat nintendo ds. Tapi bukannya cukup duit nak beli nintendo ds tu. Nak masuk pun Bukan tentu menang

  7. Farahani (: says:

    nak iPOD tu 🙁
    tpi nanti nak pujuk mak beli buku la nanti 🙂
    tak saba nak tunggu buku Kak Ain!]

    p/s; eh lama tak masuk sini kan? ehemehem =D

  8. Hidayah says:

    Nak sangat sangat laptop dengan handphone sony ericsson tu.tapi macamlah boleh menang. =.=

  9. Miss Anis says:

    Salam kak ain !
    kak ain ingt lgi tak dgn Anis Syairah a.k.a. spies_girlzz ? Skrg ni,anis dikenali debagai Miss Anis.
    Alhamdulillah ,anis dpt 5A’ dlm UPSR..

  10. kak ain…ari tu saye pergi mph dkt ou tapi die kate x de peraduan tu…saye dah beli buku cukup2 RM25…

  11. kak ainnn!
    bila nak keluar kan novel Impiana III? bosan lahh macam ni. dah lama sangat saya dan kawan-kawan saya tunggu impiana III. tak keluar keluar pun. saya dan kawan-kawan saya kecewa betul dengan kak ain. kak ain kata Impiana III keluar April 2009. sekarang dh nk masuk disember 2009 dah. tolong lah kak ain. saya dh tak sabar nak baca novel Impiana III ni. saya memang suka dengan novel impiana. tolong ye kak.

    salam,
    AIN FARIHAN 🙂

  12. Hana_Fadz says:

    xde pown borang peraduan neyh kat syabab kedai buku kat bangi tu!! dye punya kertas promote ngn kotak letak borang ade larh! huh..hampa nk masuk..huhuh,,,nk fon tu…nice gile!

  13. Me Tomei says:

    Kak Ain,
    Saya rahmah..
    Saya suka cangat ngan kak ain nyer buku…
    Tapikan Kak Ain….
    Cam mana nak menyertai peraduan baca & menang Pts..

  14. maryam says:

    salam kak ain 🙂
    saya betul2 nak masuk pertandingan ni.
    haritu saya ada beli buku pts
    dah lebih 40 ringgit
    tapi resit dia just macam resit biasa je.
    takde tulis pun kat resit tu yang saya beli buku PTS
    sayang sangat.
    ayah saya dah tak bagi beli buku lain
    boleh tak saya masuk pertandingan ni juga ?
    please pertimbangkan

  15. WaNiE..! says:

    assalamualaikum kak ain..
    saya nk tanya..
    bila impiana III nk kluar..?
    x sbr nk bca..!
    lma lgi ker kak ain..?

  16. Anis Diyana says:

    Assalammualaikum Kak Ain.

    Saya x beli apa-apa buku novel harga RM25 ke atas.Kebanyakan novel RM25 ke atas novel dewasa.Bleh x Kak Ain senaraikan buku novel [email protected] berharga RM 25+??

  17. Anis Diyana says:

    Assalammualaikum Kak Ain!!!

    Saya windu nak bace entri Kak Ain yg seterusnya.Lame Kak Ain tak tulis entri baru.

  18. aIr-Ma says:

    best bgt hdiah2 tu..wow

Leave a Reply