Hari ini! Jumpa AinMaisarah di Pesta Buku Read Malaysia ’09

You may also like...

20 Responses

  1. Batrisyia says:

    Salam Kak Ain,

    Malang betul saya!! Saya tak dapat pergi! Mak bapak asyik kerja je…..
    Bosan duduk kat rumah….

    Oh ye…lagi satu, saya dah lama tak komen pada entri-entri kak ain! sorry ye!!

    Salam,
    Batrisyia

  2. Batrisyia says:

    Tak perasan pulak saya, saya org first komen!!!

  3. alyiafarzana says:

    Kak Ain nanti insyaAllah, nanti saya datang jumpa kak Ain kat MINES yerk????Kak Ain ingat saya taw!!!Alyia Farzana Binti Mohd All Jafri..=)Nama yg susah tuh….hihihi….

  4. nur says:

    saya akan tunggu kak ain kat sana tau…

  5. sya_syi says:

    huhuhuh.. saya senasib dengan batrisyia.. tak dapat pergi.. huhuhuhu.. mak ayah saya.. sibuk kerja.. mereka tak dapat nak hantar saya.. hmmm maaf kak ain.. saya tak dapat datang… lain hari kita jumpa lah yer… hehehe..

  6. nur says:

    tapi tengok lah dulu…

  7. EyRaH says:

    wah…bestnya…x pi kali ni p0n sy x blh pi la….huhuhu

  8. Shasha~Acha says:

    kak ain,sorry tak dapat pergi…
    semalam saya baru balik perak….
    kenapa lah kak ain tak buat perjumpaan semalam?
    kalau tak mesti boleh pergi….

    Oh,malangnya nasibku…………..

  9. Hana_Fadz says:

    kak ain!!! saya x dapat pegi …huhuhu…slalu terlepas…cba kak ain buat perjumpaan untuk peminat kak ain kat tempat2 yg dekat skit contohnya kat PICC, putrajaya??? pelikkan…alamanda lah..ok gak..klu saya g nak nyanyi atas pentas tu shy lah…hahhahha

  10. Shasha~Acha says:

    kak ain,tadi sye tgk blog saya….
    owh,rupanya kak ain ada buat komen ya….

    terima kasih!
    nanti saya cuba usahakan…

    P/S:Cute tak gambar saya ni? Dah pakai dah….

  11. kak ain ble buku novel comel tuh nk sampai?
    tak siap kilang agi kew?
    xpe kak ain…kak ain x yah antar agi….tunggu syiqin beli buku buletin sri bangsar edisi yg ke2 plak k?

  12. MeZ says:

    wah… 🙂
    bestnye dpt bergambar ngan Kak Ain..
    Ruginye..
    MeZ nak pergi juga..
    Malangnya MeZ x duduk kat KL.. :((
    Nanti Kak Ain Wat la pula dekat kedah..
    Pleasss.

  13. MeZ says:

    wah… 🙂
    bestnye dpt bergambar ngan Kak Ain..
    Ruginye..
    MeZ nak pergi juga..
    Malangnya MeZ x duduk kat KL.. :((
    Nanti Kak Ain Wat la pula dekat kedah..
    Pleasss.

  14. DJ Farahani says:

    Salam Kak Ain,

    Insya-Allah.Tengoklah Farah.:DErr.

    Kak Ain,

    Farah ada sedikit masalah.Farah mahu log in ke BSB tetapi tidak boleh.Bagaimana itu Kak Ain?Farah teringin nak log in dalam BSB tu!

  15. nabilah says:

    kak ain,nbilah mntk beribu ribu maaaf,nbilah x dpat pergi,knper x bwat kt seremban jerk..senanglag skit..ni jauhlah..:(

  16. Zaiton says:

    This comment has been removed by the author.

  17. Zaiton says:

    This comment has been removed by the author.

  18. Zaiton says:

    Salam Kak Ain,
    Nasib saya sama dengan Batrisyia.
    Sedihnya.Ni mak punya blog.

    Salam,
    Dini Fathinnajwa

  19. wah
    nak pergi…….
    bestnyerrrrrrrrrrr

  20. salam kak ain…sronoknyer jmpa k.ain…k.ain lyn mcm dh lm kenal…sporting ar k.ain!!!

    _ADILAH_

Leave a Reply