Five Before Seven. Brunei, here I come.

You may also like...

13 Responses

  1. Assalammualaikum
    kak ain…sya doakan kak ain ngan kak yayah selamat pulang dan selamat balik…=) Nnti kak ain masukkan gamba yer??hehe x saba nk tgok gamba..good luck Kak ain ngan Kak yayah…(>.< )
    agar semua berjalan lancarr

    Wassalamm…

  2. fuhh ! sian kak ain
    bnyk nye kerja..
    takut plak nk jadi novelis 😀
    hmm hasanah pun doakan kak ain selamat pergi dan selamat pulang
    semoga pesta buku itu dpt berjalan dgn lancar !
    kak ain kene kluar pkul 5..woo..
    awlnya..x ngantuk ke?
    haha..
    bwk balik cenderamata dr brunei..ahaha
    TIADA PAKSAAN..ayat kat facebook
    hehehe…hmm cmne ngn tempahan buku2

  3. deno says:

    semoga kak ian gembira d sana… n… slamat pergi n balik.. amin..=)

  4. LOL!
    Have a nice trip, Kak Ain!

  5. JHaZKiTaRo says:

    salam maulidur Rasul dari bumi Dublin, Ireland.. blog walking kejap.. rajin2, jemput laa singgah ke my blog, Aku Sebutir Pasir.. 🙂

  6. sian kak ain…xpe2…meh saye tolong kak ain…..saya nak jadi superbibik kak ain!!!! haha=D macam aku mahu superbibik!!!!

  7. semoga semuanya berjalan lancar
    amin~

  8. Syaima' says:

    jauh perjalanan
    luas pemandangan

  9. iffah says:

    salam kak ain nie afifah nak tanye buku impiana tiga dah terbit ke belum.. sabab saye dah tak sabr nak bace tau… ha lagi satu nanti PWTC nie kak ain ade nukak gerai tak.. kalau ade nanti buku impiana 3 ade tak sebab nanti saye nak pergi gerai buku kak ain…

  10. Natasha Amer says:

    waaa…bumi sarawak…rindu sarawak..dlu stay sne..mesty pat jumpe kak ain kan kan kan? huhu…
    xpe..skrg dh kt kl..nnty leh gi pesta buku kan?

  11. eisya cute says:

    kak ain, bila nk dtg ipoh…? dtg la ipoh.. sy nk jumpa kak ain n nk beli buku terbaru kak ain n nk minta tandatangan kak ain.. kak ain bls comment sy di facebook sy tau.. juz type nm sy : nur afrina batrisyia

  12. Kiromie says:

    kak ain…ble nk dtg melaka..satu hari nak juga jumpe kak ain..ok!

  13. Cuba saya berada di Miri kan bagus. Boleh saya jumpa kak Ain Maisarah!!! 🙂 😀

Leave a Reply