Berkongsi Novel AinMaisarah Dengan Ibubapa

You may also like...

14 Responses

  1. salam kak ain..
    nanti fatin cuba usahakan kongsi buku kak ain dengan guru di sekolah pula ye..
    =)

  2. Anonymous says:

    assalamualakum kak ain,
    shaikha nak tanye cket pasal mrlobaklobak,tol ke die tipu ngan widya pasal markh nye tu,atau tol2?

  3. hanis aqilah says:

    Salam Kak Ain,

    Hanis pun akan cuba berkongsi buku dengan guru di sekolah.
    Tapi,buat pengetahuan Kak Ain,
    sekolah Hanis ada membeli buku Kak Ain dan diletakkan di perpustakaan sekolah.

    Setiap masa,setiap ketika,
    pasti ada pelajar yang membaca buku Kak Ain hinggakan ada pelajar yang berebut-rebut mahu membacanya dahulu.. 🙂

    TrulyLove,
    HanisAqilah

  4. farah says:

    salam Kak Ain..

    Ribuan terima kasih diucapkan kepada penulis idola saya iaitu Kak Ain kerana sudi mengeditkan ulasan saya yang tidak setaraf hasil karya kak Ain itu.

    Untuk pengetahuan Kak Ain juga, seorang guru saya telahpun berminat dengan hasil karya Kak Ain. Beliau ternampak saya membaca Novel Aku Mahu Buli. Beliau ingatkan novel itu tidak bagus kerana ada perkataan ‘Aku Mahu Buli’.Kemudian, beliau meminta novel itu daripada saya dan mencuba membacanya dalam beberapa mukasurat. Selepas itu, beliau meminjam novel itu dari saya. Keesokan harinya, saya membawa semua koleksi novel-novel Kak Ain yang telah pun saya miliki. Beliau sungguh tertarik dengan hasil karya Kak Ain. Semenjak dari hari itu, saya selalu melihat beliau membaca novel Kak Ain. Saya juga berbangga kerana dapat memperkenalkan novel Kak Ain kepada guru saya.

  5. farah says:

    Kak Ain,
    Terima Kasih juga kerana mengeditken gambar saya yang tak secantik Siti Nurhaliza dan tak cute-mute seperti Kak Ain.

  6. najwaamira says:

    Saya ada hantar emel kak Ain.

  7. ceh..ceh..ceh..
    lepas ni mesti kak ain jadi idola semua punyer..
    (memang dah jadi pun..)

  8. ainmaisarah says:

    Salam Fatin,
    Pesanan Kak Ain, jangan promosikan buku pada cikgu-cikgu yang garang. Takut!

    Dear Shaikha,
    Bila baca NovelComel Kak Ain bertajuk Rahsia Hati Mr.LobakLobak, ada diberitahu di situ. Sebenarnya Mr.LobakLobak berkorban. Kononnya markah corot dan itu dijadikan alasan memutuskan hubungan. Sebenarnya keputusan Mr.LobakLobak tak corot pun. Dia hanya mengulang kembali ayat yang diberikan dalam e-mel peringatan oleh Edrina dan Umi.

    Dear Hanis,
    Buku Kak Ain ada di perpustakaan? Bagus juga perkembangan itu. Kak Ain selalu harapkan lebih ramai lagi remaja di luar sana yang mengetahui kewujudan siri buku Aku Mahu. Moga minat membaca dapat dipupuk dalam diri remaja Malaysia.

    Dear Farah,
    Terima kasih kerana sudi jadi duta AinMaisarah dan memperkenalkan buku Kak Ain kepada ibu dan guru. Kak Ain sungguh terhutang budi dibuatnya! 😀 Thanks dear!

    Dear Najwa,
    Kak Ain sudah baca kandungan e-mel itu. Sungguh menarik! Ada masa nanti Kak Ain akan kongsikan dengan pembaca semua.

    Dear Fatin,
    Jadi idola tak apa,
    Jangan jadi biola sudahlah! 😀

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  9. This comment has been removed by the author.

  10. x pe kak ain..
    fatin akan try mempromosikan buku kak ain kepada auntie fatin dari langkawi dulu eh???
    sebab..
    dia pun cikgu..
    nanti kalau dia kata best sangat-sangat , fatin promosikan dekat cikgu-cikgu skolah yang sporting ok?
    hehehe..
    kak ain ada buat novel dewasa tak???
    macam novel cinta ke..apa ke?
    mak fatin berminat lah..
    hohoho [email protected]

  11. Sara Imanina says:

    salam kak ain,

    sara cuba usahakan.
    sara rasa nak beli lagi satu buku aku mahu popular lah. sumbangkan dekat sudut bacaan dalam kelas.
    huhuhuhu.. tapi ada duit ker ni ?

    InsyaAllah akan diusahaan.

    =)

  12. ainmaisarah says:

    Dear Fatin,
    Kak Ain memang ada perancangan nak buat novel dewasa. Satu cerita yang dalam simpanan ialah ‘Cinta Realiti TV’. Ada 80 mukasurat dah siap. Tetapi Kak Ain tak ada masa nak teruskan penulisan. Kak Ain lebih tertumpu nak siapkan siri Aku Mahu & Impiana. Jadi Fatin beritahulah ibunda tercinta, tunggu 2-3 tahun lagi sebelum buku versi novel dewasa Kak Ain keluar okey! =D

    Dear Sara Imanina,
    Kak Ain terharu kerana Sara berniat mahu menolong mempromosikan buku Kak Ain kepada kawan-kawan hingga begitu sekali. Ah! Rasa nak nangislah! =( Sangat terharu! Thanks dear!

    Salam Sayang,
    AinMaisarah

  13. Anonymous says:

    aSSaLaMuaLaiKuM,,
    Kak Ain,,knape jln crite setiap novel berbeza..sy x brape paham coz jln crite die berbeza dalam setiap buku..yg mane satu buku keluaran pertama…..ok bubye n tq!!jangan terase ati plak yea…slamat arie raye!!!

  14. Salma shafiyyah binti Shukri says:

    assalamualaikum ,
    kak ain ,sebenarnye saye nak kak ain datang sekolah saye SEKOLAH KEBANGSAAN PERAMU JAYA.Pekan ,Pahang .boleh kak ain datang.

Leave a Reply