Apa Kata Prof Dr Muhd Kamil Tentang AinMaisarah

You may also like...

12 Responses

  1. ayunidiyana says:

    OWH, Saya pengkomen pertama. Alhamdulilah. Saya akan doakan Kak Ain dan Cik Abang untuk menunaikan umrah dalam masa yang terdekat.
    Amin.

  2. Saya dah update entry kunjungan Kak Ain.Saya dah letak gambar juga.(Ermm..saya tak letak spek PRADAlah pula..hehehe)Terima kasih Kak Ain kerana sudi datang ke rumah saya.Saya amat berbesar hati. :p

  3. Hani says:

    Assalamualaikum Kak Ain,

    Apa yang dikatakan oleh Prof Dr Muhd Kamil tentang Kak Ain saya setuju 100% peratus. =D

    Seperti ayunidiyana, saya juga doakan Kak Ain dan Cik Abang untuk menunaikan umrah. =)

  4. ~aYa~ says:

    Betul cakap Prof tu…
    Saya pun akan doakan
    supaya Kak Ain dapat pergi
    buat umrah…

  5. moslem gurl says:

    sy pon shame..
    baru 2 jam entri nie.. dah ramai dah pengomen.. hmm.. kak ain..
    ramainyer peminat

  6. kak ain asyiqin pon doa kn kak ain pergi umrah dalam masa terdakat nie …

    amin..

    kak ain nie mmg ramai peminat kn?
    kak ain spek prada tu mende yek?
    patut pun kak ain lame x tulis entri…kesian kak ain kita kan semua?

  7. star dazzle says:

    semoga kak ain dapat pergi umrah.amin..

  8. hiDayah says:

    uitm segamat?
    kalau terus sikit + banyak
    dah sampai kampung saya
    yg indah lagi permai.
    hehe.

    anyway, kalau kak ain free visit la blog saye n drop some comment..ok?

    p/s: x sabar nak tau ending impiana 3.

  9. marjan says:

    uitn segamat??
    knaper kak ain x dtg uitm lendu?
    nnti dpt jumper marjan

  10. aLyaLya =] says:

    Chaiyok Kak Ain !
    Hehe =]Mmg betuuuul sgt apa yang profesor tu cakap .
    =D

  11. harap kak ain dan cik abang dapat pergi ke umrah…..AMIN….tapi jangan lupa tulis novel…hihihi.i love kak ain novel…..

  12. Wah AIN pg SEGAMAT? kampung kak lis tu!!

    Kak lis doakan AIN dan SUAMI dimurahkan rezeki dan sihat walafiat sepanjang tahun ni agar dapat mengerjakan umrah seperti yang dihajatkan…

Leave a Reply