AinMaisarah Menerima E-mel Kejutan!

You may also like...

18 Responses

  1. Annan_97 says:

    huh takutnya e-mel ni kak ain..
    siap ugut tapi bagi peringatan yang e-mel tu bukan ugutan.. kesian kak ain yer.. x der masa.. macam artis la plak.. x per saya doakan kesejahteraan kak ain supaya tak jadi paper kat kak ain…

    salam syg,
    hannan afifah a.k.a. annan97

  2. FaRah says:

    siape bg ni?tkutnye..spatutnye die prlulah fhm keadaan kak ain yg sibuk ni..

  3. nuha kd says:

    hohoho cian kk ain takutnyer agak 2 saper tuh ek?
    sye pon takut klu ade org cam tuh tp smacam ah knaper die buat kk ain cam tuh ek?

    ok sye nk g skolah bb

    salam.

  4. Qila Zam says:

    Kak Ain…
    kalau sayer buat kak Ain camtuh gak bleh x?Hehehe…
    Nanti sayer tulis

    Daripada,
    Fan Kak Ain Maisarah

    (P/S-INI ADALAH UGUTAN)

    ~Gurau jer ek~

  5. ALyA WoNdErS says:

    Kak Ain,
    Kalau emel penghantar misteri tu banyak sangat, Kak Ain boleh mark sender tu as spam .. Nanti dier akan masuk ke dalam kotak spam. Ngehehe ..

  6. aini says:

    salam..

    ui..mcm dua mcm je emel tu..
    bio betul?

    bahaye!tet..tet..tet..
    hahaha..

    hati2 na..bahaye bdk tu..

  7. Nurul says:

    salam, kak ain

    oh, terkejut saya dibuatnye! tapi bila baca ada rasa geli hati pulak. mungkin ye kot kak ain, penulis emel tu terpengaruh dengan buku impiana. hehehe…
    okeylah, kak ain. stay cool, be happy and selamat berpuasa!

  8. irah says:

    Salam Kak Ain,

    Takutnya e-mel tu.Kalau saya dapat e-mel macam tuh saya pun takut gak.Semoga Kak Ain dapat menyiapkan buku tuh sebelum raya.Semoga Kak Ain raya dengan tenang di Johor.
    p/s; Kampung saya kat Johor.Heheheeh

  9. najwaamira says:

    wah,takutnya!
    mmg x sbr nak baca buku [email protected]
    Bila nak keluar ek?

  10. Nisa says:

    Kesian kak ain… saya pernah terima emel ugutan dari salah seorang daripada pelajar sekolah saya hanya kerana cinta… tapi, kak ain jangan risau, tu bukan emel ugutan, kan?

  11. ratu anis says:

    takutnye email nie….
    agaknye sape yg bg ek???
    walauapapn sy disini mndoakan kesejahteraan kk ain…

  12. Siti Nazirah says:

    Salam Kak Ain..

    ish..ish..siapalah agaknya yang hantar emel tu??
    mungkin dia terlalu meminati Kak Ain agaknya..
    yela,buku Kak Ain kan best2..
    mungkin dia tak berada di tempat Kak Ain,jadi dia tak faham situasi sebenar..harap-harap lepas ni tiada lagi lah ya..

    p/s:jangan risau,orang tu bukan saya..hihi

  13. ala tomei says:

    salam kak ain ala tomei masih x peroleh lg aper aper n ade pembetulan bkn 43 tp 430 lah

  14. Anonymous says:

    assalamualikum dan salam sejahtera

    kak ain mesti org yang bagi massage ugutan ni penakut couz dia x nak tunjukkan diri…kalau kak ain x caya kak ain tanya yang lain mesti dorang setuju dgn saya…
    tapi kak ain jgn risau suatu ari nanti mesti kak ain tau punya sapa punya angkara nie..

    salam ceria
    ~dari idil~

  15. Nadhira says:

    Salam…

    Just stay cool ye Kak Ain

  16. :: fatin :: says:

    dugaan bagi kak ain..
    sabarlah ye kak ain..

  17. Anonymous says:

    pelik nye…kak takde masa tapi sempat jugak baca emel..kenapa tak balas je emel tuh?

  18. Puteri says:

    Takutnya!dah bape lama dia tunggu kak ain ha?sampai ckp mcm tu.X pe kak ain..jgn takut..kak ain kan penulis Impiana mesti kak ain tahu apakah akan terjadi selepas ini.Hhehehe..

    Salam sayang,
    Puteri

Leave a Reply